2008 m. rugsėjo 17 d., trečiadienis

Riešinės

Vakar rankoje sudužo apneriamas bumbulas... Ta proga nusprendžiau daugiau likimo nebebandyti, daugiau bumbulų tą pačią dieną nebedaužyti. Ta proga nusprendžiau užsiūti dvi riešinių poras. Aš taip nemėgstu šito darbo (ypač kai siūlai juodi). Nors draugė patarė kitą mezgimo būdą, tad dabar pradėtos riešinės bus mezgamos kitaip ir užsiūti jas tikriausiai bus paprasčiau. (Beje, baltųjų riešinių raštas sukomponuotas pačios, naudojantis lietuviškais audinių raštais)

6 komentarai:

  1. Nu kokios gražios man tos riešinės! Agne, nenori kada kursų pravest? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir man jau toookios gražios! Abu deriniai fantastiniai:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. puikios, ypač kai atšalo toks reikalingas daiktas tapo :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, jei norit, tai kitą savaitę galim susitikti, parodyčiau, kaip jos mezgamos. Čia tik atrodo sudėtinga...

    AtsakytiPanaikinti
  5. kaip aš norėčiau išmokti megzti tas riešines. Jos nuostabios.

    AtsakytiPanaikinti
  6. tikrai labai dailios riešinės :) aš taip turiu keletą, jei kam įdomu užmesti akutę į mano darbelius, tai jos patalpintos šiame puslapėlyje www.riesines.com

    Beje įdomu, Agne, ar seniai mezgi riešines? Iš kur semiesi idėjų? gal turi daugiau nuotraukų? :)

    AtsakytiPanaikinti