2009 m. sausio 3 d., šeštadienis

Dovana ir darbų mažinimo programos pasiekimai

Pasižiūrėkit, kokią gražią braškę aš gavau iš Vaidos, įsikūręs ant lempos prie knygų lentynos (kažin, gal reikėjo jas tvarkingiau sukišti prieš fotografuojant? bet tvarkos ten niekada daug nebūna)
Strawberry pinkeep from Vaida
Ir vienas naujai baigtas darbelis kitų metų Kalėdoms...
And small finish for the next Christmas.
Beje, mano matematika sako, kad šiuo metu galiu pradėti 3 siuvinėjimus, 1 nėrinį (šiandien vakare šis skaičius padidės iki dviejų) ir vieną mezginį...

7 komentarai:

  1. Kažkoks pavydumas mane šiandien užpuolė, visko pavydu - ir braškytės, ir mergytės... :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. tikrai Jurga papavydėkim, braškė labai stylinga, o angeliukas super, dailumėlis:)
    tai ką dabar pradėsi?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi, kaip gražu...

    O mano TraLaLa pasiliko kitoms Kalėdoms :) Negi liksiu be svajonių ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Braškė fantastinė:)
    O aš maniau, kad tik viena Dovilė bus įveikusi angelą:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Žaviuosi tavo geležine valia ir užsispyrimu nepradėti naujo, kol nebaigta. Aš būčiau jau keliskart praskydus ir išsižadėjus savo pažadų :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Клубничка и ангел прелестны!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Smagu, kad braškė rado šiltą vietelę ;).
    O darbų mažinimo programa veikia be priekaištų - jau susimąstau, ar ir man nepasekus tavo pavyzdžiu

    AtsakytiPanaikinti