2009 m. vasario 13 d., penktadienis

Parodomasis pavyzdys...

Nežinau, kaip jums, bet man šitas žodis labai nelabai... Bet mano kompiuterinis Tildės žodynas siūlo būtent tokį variantą (čia mano mamai kilo idėja pasiūlyti patikrinti žodyną). Štai ką radau:
sampler ['s®:mpl¹] - 1) parodomasis pavyzdys (siuvinėjimo)
Na, angliškas apibrėžimas man aiškesnis, jis tame pačiame žodyne skamba taip: a piece of needlework demonstrating skill with various stitches

O štai ir mano trečioji dalis bei ketvirtosios pradžia.
P. S. Beata, patikėk, aš ir baziliką vieną dieną užbaigsiu, ne tik samplerį. Bent jau tam, kad tavo eilines abejones išsklaidyčiau... O iš tiesų aš jos noriu, tik dar sienos (ir kambario) neturiu, ant kurios ji turėtų kabėtų...


2 komentarai:

  1. Įdomiai atrodo, kaip juostinis sempleris. Na nežinau, nelimpa man tas "parodomasis"...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nekantriai laukiu galutinio rezultato...

    AtsakytiPanaikinti