2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Dovanos

Jaučiuosi kalta, kad tiek ilgai neparodžiau, kokią gražią dovaną gavau iš Beatos. Tiesa, vieną tos dovanos dalį ji jau pati rodė štai čia. Nuostabus darbas, keliaus vieną dieną į sodybą ir ten ką nors gražaus saugos. Nors iš tiesų tai gaila dugną paslėpti... Bet tai dar ne visos dovanos. Gavau dar ir dėžutę vaistažolėms, kurioje, tiesa, dabar apsigyveno mano virbalai. Gal jie ir nelabai dera prie mano specialybės, bet aš jau seniai įsitikinau, kaip patogu, kai virbalai ant stalo ir bet kada gali paėmęs išsitraukti reikiamą numerį, nereikia ieškoti, kur virbalų dėžė pasislėpė šį kartą...
I am very ashamed, that I haven't showed beautiful birthday gifts from Beata. One part of it she has showed herself here. it will go to my village house. But she made me a wonderful box for my herbs too. But it looks greatly on my table with knitting needles in it. It is possible, that herbs will stay in other boxes...Galvojate, kad čia jau viskas? Tuomet tikrai klystate. Man teko laimė pirmajai išsirinkti grožių iš Beatos pagamintų sagų kolekcijos. Žinokit, buvo nelengva nepasiimti visų... Bet jų dar liko, tad gal ir jums pasiseks...
I was really happy, that I was the first to pick some buttons from Beata's collection. It was very hard to leave some of them. I wanted all. But being very modest (I kope :D ) I left some of them for others.

2 komentarai:

  1. Какие классные подарки!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pasisekė :),tikrai puikios dovanos... nors aš pamenu, kaip dėkojai Beatai ;)

    AtsakytiPanaikinti