2009 m. birželio 2 d., antradienis

Dekupažintojoms...

Taip jau nutiko, kad namuose kažkodėl užsigulėjo keturios metalinės dėžutės. Kažkada jos sąžiningai tarnavo ir jų turinys atitiko užrašus išorėje. Tačiau kaip ir viskas, taip ir jos atgyveno. Na, laikas jau joms būtų atsidurti šiukšlyne. Tačiau prieš išmetant kilo tokia mintis: o gal kas norėtų jas atgaivinti? Tad jeigu jūs esate vilnietės ir norite šių dėžučių, parašykite. Jūsų žinučių lauksiu iki sekmadienio. Jeigu niekam nereikės, pirmadienį (birželio 8) jos atsidurs šiukšlių konteineryje.

10 komentarų:

  1. Aš ne vilnietė, bet jų norėčiau... Gal galima ką nors sugalvoti?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi Rūta mane aplenkė... Labai smagios dėžutės, ir kaip gerai išsilaikę? Net nežinau, ar aš jas dekupuočiau, dabar toks vintažas madoj :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rašykitės, rašykitės, jei daugiau jūsų bus, aš dar ir burtus trauksiu :D Reiks patikrinti, gal dar ką panašaus rasiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mika turbūt vilnietė... Tai jai pirmenybė :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ne ne ne - mergaitės, man neduokit valgyt, duokit pašnekėt. Pas mane skladukan gal šešiolika visiškai naujų skarbonkių nupirktų guli - dekupažui. Ir? Ir nieko. Vat kai jas "pribaigsiu", tada stosiu į eilę. Man tiesiog tos dėžutės kaip vintažas labai patiko - užsieniečiai jas dabar graibstyte graibsto, taip kad Rūta, pagalvok dar ką su jom daryti :). Taigi, Rūta, kol kas tu - VIENINTELĖ :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na, tai tada aš pirmoji stoju į eilę :P

    AtsakytiPanaikinti
  7. :D :D :D Papasakojau mamai, kaip čia žavimasi šitomis dėžutėmis, tai ji žadėjo iš sodybos dar vieną parvežti (o gal ten net ir dvi yra...) Žiūrėjo ji į tas dėžutes, žiūrėjo... Galiausiai pasakė: ne... Per tuos penkiasdešimt, o gal ir dar daugiau, metų jos jau man nusibodo... Ir niekas jos neįtikins, kad čia turtas, vertas dėmesio.
    Beje, Rūta, tu ne iš Kauno? tai gal kada atvažiuosi į Vilnių, o gal aš į Kauną. Na, paskutinę liepos savaitę tai aš tikrai būsiu Kaune, nors gal labiau fizine, nei dvasine prasme...

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš labai suprantu tavo mamą (mano irgi tokia pati) ir tėvus galima suprasti - viskam savas laikas. Šios dėželės puikiai tiks ir dekupažui ir visokių čiki briki mėgėjams, gimusiems VFR ir net neįsivaizduojantiems, ką reiškia stovėti eilėj blokados laikais prie cukraus :) Rūta, būtinai pasirodyk ką iš jų padarysi :) Stovėk eilėj, ir neužleisk jos :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Agne, aš iš Kauno, bet manau, tai ne problema :) Bandžiau vyrą kalbint važiuot į Vilnių šį savaitgalį, bet kol kas neįkalbinau :D

    AtsakytiPanaikinti