2009 m. rugpjūčio 25 d., antradienis

Daug riešinių

Mano nedidelė kolekcija (čia be tų kelių porų, kurias pati nešioju)
My little collection...

9 komentarai:

  1. Mielas akiai vaizdelis :) O iš kokių siūlų?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :) Man irgi šitas vaizdas patinka. Daugiausiai megzta iš merino vilnos, dvi poros - iš Ditekse pirktos vilnos su kašmyru.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nebandei iš medvilnės? Aš neseniai sulaukiau prašymo iš žmogaus, kuris alergiškas vilnai. Jau kelias poras numezgiau. Visai smagiai išeina :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aurelija, spėk iš trijų kartų, ką dabar megsiu :D Gerai jau, aš gal iš lino bandysiu...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oho, įspūdingas vaizdas! Bet vis tiek po vieną man labiausiai patinka, tada galima ramiai grožėtis. O čia akys nežino, prie kurios poros bėgioti :)))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Smagu, kad patinka. Kromelį aš jau gal porą mėnesių atidarinėju, bet dar iki banko nenuėjau kortelės internetiniams atsiskaitymams. Megzti lengviau ir įdomiau...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kokia riesiniu kaina?
    gal galite parasyti i daivosmene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti