2009 m. rugpjūčio 26 d., trečiadienis

Dukros palaidūnės sugrįžimas


Eilinį kartą įsitikinu, kad siuvinėti man patinka labiausiai. Pagaliau baigusi kuriam laikui žaidimus su riešinėmis, vėl grįžau prie siuvinėjamo herbo. Ne aš viena mūsų namuose "prie meno". Brolis - tolkinistas. Tad šis herbas turėtų nusėsti ant krepšelio. Dar reikės tik išmokti juostas su kaladėlėmis nuvyti.
After nearly a month I have taken my stitchings. And I understood, that I like stitching the most. My brother belongs to the club of Lithuanian Tolkienists. And this is their blazon, which will be made into a bag.

7 komentarai:

  1. :) Labai originalus darbas žada būti! O prie siuvinėjimo mes visos ankščiau ar vėliau grįžtam!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai galima tikėtis dar ir Hobito, ir Žiedų valdovo personažų???

    Herbas originalus :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na jau ne, nei Hobito, nei kitų tikrai nebus. Jie stilistiškai nedera. Tik šiuolaikinių žvaigždžių portretai dedami ant marškinėlių, ženkliukų ir t.t. Viduržiemy, viduržemy ar nežinau kokiam laike (na, neskaičiau aš to "Žiedų valdovo", neskaičiau), kiek man aiškino, gyventa panašiau į viduramžius, nei į šiuos laikus. Tad ir puošyba privalo labiau anuos laikus priminti ("žvaigždžių" ir "žvaigždučių" aš tikrai nesiuvinėčiau, laimei ir neprašo).

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai originalus darbas, pavydės visi tavo broliui tokios terbelės

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ooo, įspūdingai atrodo! Baisiai įdomu, kaip terbelė atrodys :)

    AtsakytiPanaikinti