2009 m. rugsėjo 28 d., pirmadienis

Mainos rūbai mano knygų...

Prisipažinkit, kodėl man nesakėt, kad knygas perrenginėti taip paprasta? Kažkodėl įsivaizdavau, kad turėtų būti daug sudėtingiau. Bet kai prireikė dovanų, gana greitai dvi užrašų knygutės persirengė, pasipuošė naujais aprėdais ir iškeliavo į svečius. Dabar jau dar vienas nedidelis žmogutis užsimanė gražios knygutės. O po to gal ir sau pavyks pasidaryti... Kad tik nebūtų kaip su viena staltiesėle, kurių nunėriau jau tikrai daugiau nei 5 (tikiuosi, kad 10 dar neviršijau), bet sau taip ir neliko. O kiek kartų buvo kartota: šita jau man...

Beje, turiu klausimą: o pačiai susiūti knygutę yra taip paprasta, kaip ir ją aplenkti? Man jau kažkaip knieti imti atskirus lapus, adatą, tvirtą siūlą ir...


All the time I thought, that it is very difficult to make some new clothss for a notebook. And no one corrected this my believe. But I had to make two gifts and wanted to try something new. So here is the result. And now I am thinking: maybe book binding is not so difficult as I think about it...

5 komentarai:

  1. Agne, puikiai pasidarbavai! Knygutės tikrai labai labai - neperkrautos, subtilios ir jautrios. Man ypač ta šviesioji į širdį krito :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai labai šaunios! tokios subtilios subtilios.. ir stilingos kartu!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nepaprastai gražu ir kaip skoninga! Žinosiu į ką kreiptis, kai reikės dovanų ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nieko paprasto aš čia nematau, kitaip jau senai bučiau tai padariusi :-( ... Tu jas klijavai, ar ne?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Knygelės pasakiškos. Ypač ta šviesioji....
    O surišti užrašų knygelę ne taip ir sudėtinga - rezultatas tikrai vertas pastangų ;)

    AtsakytiPanaikinti