2009 m. rugsėjo 6 d., sekmadienis

Mokausi frivolite

Mano pirmasis jau kiek rodytinas frivolite...
Tatting. My very first try.

5 komentarai:

  1. Agne, tu šaunuolė, garbės žodis! Aš tau baltai pavydžiu, kad turi tiek įkvėpimo ir entuziazmo mokytis vis kažko naujo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai gražu, tik gaila kad tik viena nuotraukytė - būtų labai įdomu sužinoti ir apie pačią techniką ir apie jos atsiradimo istoriją ir apie tokių darbelių gimimą step by step , net neįsivaizduoju kokiomis priemonėmis tai padaroma, taigi, Agne, jau turi vieną idėją (užsakomojo pobūdžio) savo naujam postui, ką?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mika, Mika... Atrodo, kad istorija kartojasi, panašiai kaip su hardangeriu: nespėju aš normaliai pirmo darbo padaryti, o jau pradedu pamokas rašyti... Pakentėk gal kokius porą mėnesių, kol aš pati normaliau pramoksiu, o tada jau gal ir pamoką parengsiu. Kadangi mačiau, kas kitoms besimokančioms yra neaišku, kai rodoma nuotraukomis, gal net kokį video padarysiu, jei bus, kas palaiko mano fotoaparatą, nes jis filmuoja tik paspaudus. O gal rasiu ką nors, kas turi kamerą ir nori gyvos pamokos, su sąlyga, kad nufilmuos visą procesą.
    Šiaip tai "Rankdarbių kraitelėje" kažkada buvo pamokos. Frivolite tema (jau antra) yra supermamų forume, auksarankių forume vyksta pamokos (tik aš, kaip neklusni mokinė, pirmiausiai išrandu dviratį, tada imu aiškintis, kaip ištaisyti klaidas, o po to jau klausinėju); youtube galima rasti filmukų (angliškai ši technika vadinasi tatting). Tiek informacijos, kol mano bloge neatsirado pamoka.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oi Agne, taip labai uoliai tai tikrai nevark - tam ir yra tie resursai, kuriuos Tu paminėjai. Man tik būtų įdomios dar kokios 3-4 darbo eigos nuotraukytės, iki gimstant galutiniam rezultatui. Tik tiek ;)...

    AtsakytiPanaikinti
  5. It's hard to believe this is your first attempt at tatting. Really beautiful.
    :)

    AtsakytiPanaikinti