2009 m. lapkričio 11 d., trečiadienis

Darbai, darbai, darbai

Kiekvieną rytą sau pažadu (na gerai, beveik kiekvieną), kad šiandien ką nors parašysiu bloge. Diena praeina, o įrašas taip ir neatsiranda. Juk tiek daug per dieną reikia nuveikti. Dar retkarčiais praverstų ir darbus nufotografuoti. Bet štai mano kilimas jau baigtas (o baigtas tai prieš kelias savaites). Dabar dar būtų šaunu kelias tokias pagalvėles pasidaryti, gal minkštą sofos užtiesalą, dar... ir dar... Gerai jau, dabar norėčiau tikrus rištinius kilimus gaminti išmokti.

Every day I promise to write something to my blog. But life is so quick, that I have no time. Alas. But my carpet is made. And I like it very much. It would be grat to make few more.

8 komentarai:

  1. Sveikinimai užbaigus. Labai liuks gavosi :) Norisi "gyvai" pačiupinėti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Puikiai atrodo! Toks minkštutis ir jaukus... :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika, tu net neįsivaizduoji,kaip lengva daryti tikrą rištinį :) sakyčiau net lengviau negu pagal rinkinį. Lachesė

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū :) Kilimas tikrai labai minkštas ir švelnus. O pačiupinėti tikrai bus galima. Gal kada kokį meetą?
    Aš tvirta, aš labai tvirta ir nepasiduodu provokacijoms. Aš neskaičiau Linos komentaro... Ir išvis, dabar aš lendu į lovą miegoti, o ne megzti... Na, gal tik truputėlį. Ir mano turimas nemenkas medinis niekam nereikalingas rėmas visiškai netinkamas kilimams austi... Ir siūlų aš neturiu kilimams... Na gerai jau, bandysiu rišti, bet tik kitais metais. Na gerai, gal po Kalėdų...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mielai Tave pamokysiu, kad nereikėtų taip kankintis kaip man reikėjo :) tik trys gudrybės ir galima pradėti.... Labos nakties :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gražuolis koks ,fantastika !!! Ir aš noriu taip išmokti !

    AtsakytiPanaikinti