2010 m. sausio 29 d., penktadienis

Nauji metai, seni darbai

Bėga metai, o kai kurie mano rankdarbiai nekinta. Karoliukų namuose krūvos. Siūlų riešinėms - dėžė. Nusprendžiau šias atsargas kiek sumažinti. Vienoje iš petri lėkštelių (jose gyvena mano biseris) buvo ne tiek jau daug, bent taip atrodė, karoliukų. Šių smėlio spalvos siūlų irgi turėtų būti vos vienai kitai porai. Na, siūlai su karoliukais dera, tad pirmyn. Suskaičiavus paaiškėjo, kad karoliukų maždaug du su puse tūkstančiai. Gerai suskaičiavus ir pavarčius savo kurtus raštus paaiškėjo, kad karoliukų yra kaip tik dviems poroms riešinių. Tad štai pirmoji iš jų (antrosios poros dar tik pirmą riešinę turiu).Beje, su šiuo spalvų deriniu buvo vienas keistas atsitikimas. Perskaičiau, kad viename iš lietuviškų žurnalų (ne tame, kuriam aš pati riešinių mezgimo pamoką rašiau) bus riešinių mezgimo pamoka. Na, šiuo metu jos populiarėja vis smarkiau. Tad štai, atsiverčiu aš parduotuvėje žurnalą ir pirmoji mintis: "Bet negi negalėjo autoriai patys raštų sukurti, negi būtina Juškienės knygą dalimis tiražuoti". Bet atsivertusi kitą puslapį nustėrau: "Pala, pala, o kas mano riešines nudžiovė ir čia įdėjo?" Kiek pamąsčius kilo įtarimas, kad visgi raštai imti ne iš minėtos riešinių knygos, o persipiešti iš supermamų forume įdėtų darbų. O kadangi štai šis derinys susilaukė forume labai didelio susižavėjimo, tai gal ir nusikopijavo. Štai ir deja vu - lietuviški rankdarbių žurnalų leidimo ypatumai.

2 komentarai:

  1. Riešiniu niekada nebūna perdaug :)Eilinį kartą neeiliniai gražus ir kruopštus darbas :)

    AtsakytiPanaikinti