2010 m. vasario 27 d., šeštadienis

Apie dramblius, kurie moka skraidyti

Keistuoliai mane seniai seniai išmokė, kad paršeliai gali skraidyti. Bet apie dramblius jie nieko nesakė. Na taip, vienas iš jų buvo pametęs savo gimtadienį. Bet dramblių skraidinti jie nebandė.
Užtat šiandien aš radau vieną dramblį, kuris tikrai sugebėtų skraidyti. Na, gal ir ne dramblį, dramblionę (bet juk ji susijusi su drambliais, tiesa). Tai štai, toje dramblionėje gyvena nuostabūs žmogučiai, mane ypač sužavėjo šis. Jis lyg ir ne angeliukas, ragelių ir uodegytės irgi nesimato. Bet saldžiai miegančiam jam tikrai nesunkiai išaugtų sparnai ir jis nuskristų. O kaip būtų, kai jis prabustų, nesiimu spėti, čia jau reiktų klausti jų mamos Zitos Baranauskienės.
Į savo nuostabių lėlių pasaulį ji pasikvietė ir drauges. Viena iš jų štai kokį vienaragį sukūrė.
Kviečiu ir jus pasivaikščioti po tą nuostabią dramblionę, kurioje tikrai nėra grėsmės būti sutryptam. Čia drambliai skraido ir juos pastebėjusiems siunčia įkvėpimą.
Bet jei žiūrinėsite darbe, po to gali būti sunku sugrįžti prie kasdienių pareigų, taip ir norėsis imti į rankas siūlus, virbalus ar vąšelį ir kurti, kurti, kurti. Ir nebūtinai lėles, tiesiog ką nors gražaus.

2 komentarai:

  1. Šį "mažylį" įkvėpė padaryti mano mažas anūkėlis. Jo skaistus veidelis, ypač, kai jis miega, primena man angeliuką.
    Labai dėkinga Jums už tokius nuostabius Jūsų žodžius.
    Zita

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ух!Какиемилыеигрушки!
    Прелестно!!!

    AtsakytiPanaikinti