2010 m. vasario 19 d., penktadienis

Apie viską ir apie nieką...

Vakar žvalgiausi po savo forumo statistiką. Seniai nebuvau. Po to, kai pasidariau, beveik ir pamiršau. Bet atradau įdomių dalykų. Pirmiausiai kyla nelemtos mintys, kad gal visgi reikia ir angliškai rašyti. Nemažai žmonių užsuka, kurie lietuviškai nesupranta. Kai kurie bando skaityti su google vertėju, o po to komentaruose parašo apie pasiekimus... Na, jis dar negreitai išmoks lietuviškai kalbėti.
Antras dalykas, mane ypač prajuokinęs - žodžiai, kurių pagalba žmonės ateina į mano blogą. Pirmasis dešimtukas - riešinės su viena išimtimi. Antrasis dešimtukas - vėl riešinės, tik jau su dviem išimtimis (mano forume gi dar želė receptas randamas... lyg čia būtų receptų blogas). Na, aš juk sakiau, kad siuvinėti nemoku. Statistika tai ir įrodė. Bent bent jau riešines, tikiuosi, moku megzti...

1 komentaras:

  1. :D ogo kokia statistika :D O aš tai užsuku tikrai ne dėl riešinių ir ne recepto :)))

    AtsakytiPanaikinti