2010 m. vasario 23 d., antradienis

Segė plaukams

Prisiminus, kad aš artimiausiu metu, kai tik kiek atšils, planuoju eilinį kartą trumpai nusikirpti plaukus, šis mano siuvinėjimas - beveik geniali idėja. Kaip tik segės mano plaukams ir reikėjo... Bet kadangi vis neprisiruošiu nueiti į kirpyklą, tai ir išsisiuvinėjau ją. Tiesa, šiuo metu ji nelabai tinka. Labiau derėtų vasarą, su ilga plevėsuojančia linine suknia. Bet juk tuo metu aš jau turėčiau būti trumpaplaukė ir segė visiškai nebūtų reikalinga... Na, čia toks beveik šekspyriškas klausimas: kirptis ar nesikirpti... Bet aš užsisakiau dar kelis užsegimus, nes turiu idėjų, kokias dar seges būtų galima padaryti. Tad problema tampa vis sudėtingesnė. Tiek to, nėra ko daug rašinėti, geriau pasižiūrėkit.Beje, siuvinėjimo būdas labai paprastas: pasiimam paprastą pieštuką, nusibrėžiam segės kontūrus (siuvinėtojos, tik neišgriūkit iš siaubo, viskas gerai, net plauti nereikėjo), pasibraižom kelias linijas ir siuvinėjam, ką sugalvojam. Kai linija apsitrina, paryškinam. Tada vėl ką nors pasiuvinėjam, dar kokią liniją nubrėžiam. Pabaigoje buvo paimtas trintukas ir ištrinti visi kontūrai. Beliko prisiūti.

5 komentarai:

  1. Be galo dailu. Nesugalvočiau tokio grožio :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :) Šitai vadinosi: plaukai nebesuvaldomi. Tik kad rezultatas vasariškas, o tuo metu planavau būti jau labai labai trumpaplaukė. Na, reiks kokią kitokią segę šaltajam sezonui pasidaryti.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai graži segė :) tik norėtųsi didesnės nuotraukos.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gražu, bet kaip sako Ugnelė, norėtųsi iš arčiau pamatyti

    AtsakytiPanaikinti