2010 m. vasario 11 d., ketvirtadienis

Vėl mezgimas

Sunku su tais planais. Atrodo, vienas, du ir medis bus baigtas... Norėtumėt. Ne taip jau lengvai jis duoda lapus vasario vidury auginti. Tai kaip man teks uogas prisirpinti? Sudėtingas klausimas. Akivaizdu, kad pirmiausiai reikėjo žiemišką ar bent jau pavasarinį medį auginti. Bet aš kaip nors.
O kol kas pasigrožėkit dar vienomis nerodytomis riešinėmis. Mano mylimas spalvų derinys (šie siūlai jau baigti, bet turiu kitų, kurių atspalvis labai panašus, tad dar bus panašių spalvų) ir naujas raštas (jų kompiutery dar irgi ne vienas laukia savo eilės.Beje, ryt išvažiuoju ilgajam savaitgaliui, tad daugiau kokių nors vaizdų bus gal pirmadienį, o gal tik antradienį. Deja, tai nebus medis, nes rankdarbiams tikrai laiko nebus. Gal net nieko nesiimsiu (kas mane geriau pažįsta, supras, koks tai stebuklas).

2 komentarai:

  1. Nuostabios ir labai puošnios riešinės

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ech.. Cia ir mano megstamiausias spalvu derinys :) Pasikartosiu bet tikrai labai labai grazios riesines.

    AtsakytiPanaikinti