2010 m. vasario 28 d., sekmadienis

Žvirblio namai

Vakar vakare pagaliau prisėdau ir apgyvendinau savo žvirblį ant užrašų knygutės. Pirmą kartą ne klijavau ant buvusio viršelio, bet pjausčiau kietviršius (lyg ir taip jie vadinasi), traukiau medžiaga. Kad būtų visai rankų darbo, dar ir lapus reikėtų pačiai įrišti. Tiesa, matyt tik aštuonis, o ne devynis kartus pamatavau, nes užklijavau kiek kreivai. Aišku, galėjau nuplėšti, išplauti, išdžiovinti ir vėl klijuoti. Bet nusprendžiau, kad ir taip bus gerai. Be to, pagaliau turėsiu knygutę sau. Juk iki šiol visas išdovanodavau. O ši brokuota, tad kaip ir nedera tokią dovanoti... Vienu žodžiu, man pasisekė.Dar man pasisekė, kad gavau gražius priešlapius. Irgi su vyšniomis. Namuose turiu ir kitokio popieriaus, kuris bus skirtas priešlapiams, bet vis niekur jo nepriderinu. Gal reikės žaisti kitaip: turiu priešlapius, prie jų derinsiu viršelį. Ko gero būtų visai įdomu. Gal net būtų galima išdidinti priešlapio ornamentą ir išsiuvinėti.Bet rašyti tai aš norėjau ne apie priešlapius. Pamenat, eksperimentavau su pieštuku. Rezultatai dviprasmiški: ilgai plovusi ir trynusi, pieštuką beveik išploviau. Aš vis dar matau melsvą dėmelę. Bet aš žinau, kur jos ieškoti. Kiti tikriausiai nepastebėtų. Tarkim, kad jeigu būtų ant viršaus išsiuvinėta, tai niekas išvis nepastebėtų. Tačiau taip trinti išsiuvinėtą darbą aš nedrįsčiau. Bet jeigu aš būčiau siuvinėjusi ant viršaus, tai pieštukas būtų apsitrynęs bedirbant ir prieš plovimą matytųsi daug menkiau. Tad aiškių rezultatų kaip ir nėra. Nežinau, ar aš antrą pirksiu. Jeigu jis būtų baltas ar šiaip šviesus, matytųsi ant tamsaus audinio, aš ir toliau žaisčiau, ieškodama, kaip gerai išplauti. Bet ant šviesaus audinio man puikiai tarnauja paprasčiausia kalkė. Jeigu audinys baltas ir plonas, galima piešinį dėti po audiniu ir perpiešti. Jeigu kiek storesnis, galima padėti ant stiklo, o po juo pastatyti lempą (apie šį piešinio perkėlimo būdą kada nors parašysiu, vis dar ieškau geriausios lempos). Užsienyje tam naudojamos šviečiančios lempos (įsivaizduoju, kad kažkas panašaus į skenerius, tik be dangčio, o gal su juo, ir šviečia visas plotas; norėčiau ir aš tokio žaisliuko).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą