2010 m. kovo 17 d., trečiadienis

Beveik nereikalinga, bet...

Kartais net pati nežinau, kam darau vienus ar kitus rankdarbius. Na pasakykit jūs man, kam man reikia apnerto ir siuvinėto virtuvinio rankšluosčio (o apnertų tai jau pora yra bei dar trims medžiaga laukia). Na, norėjau aš pabandyti vieną apnėrimo būdą - patį sudėtingiausią iš man žinomų (jau matau, kaip Guoda šypsosi, nes jai dėl to visai nekeista). Aš juk negalėjau paprasčiausiai nunerti juostą ir ją prisiūti siuvimo mašina. Aš taip pat negalėjau palenkti mašina rankšluosčio, padaryti siaurą kraštą ir jį panerti. Na jau ne, man reikėjo pirmiausiai gražiai į audinį įnerti nėrinį, tada gražiai užsiūti (žinoma, irgi rankomis). Bet rezultatas man patiko, tad gal ir vertėjo taip žaisti.Štai taip atrodo geroji pusė:
O čia blogoji:Ir abi. Smagu, kad eksperimentas pavyko. Dabar reiks bandyti gražiai kampus daryti. Servetėlės ar staltiesė, štai koks klausimas kyla.
Na, tarkim, kad apnerti rankšluosčiai jau bus gražūs (kad namuose jų lyg ir netrūksta, naujų nereikia, čia jau kitas reikalas). Bet man to buvo maža. Sugalvojau, kad dar papeltakiuoti reikia... Ko gero tam man ir pravers būsimi penki rankšluosčiai - juose bus galima išbandyti daug daug peltakiavimo dygsnių. Artimiausiom dienom papasakosiu, kaip aš rankiojau dygsnius, kokias knygas naudojau. Čia irgi smagi istorija, rodanti, kad nelabai ką naujo tekstilininkai sukuria, viskas jau buvo kažkada išspausdinta.
O čia pirmasis "pavyzdėlis", kitaip sakant, "sampleris":
Beje, jeigu aš visą rankšluostį išsiuvinėčiau, būtų visai tikras "sampleris", tik ką aš su juo veikčiau. Nors tikriausiai tą patį, ką ir su rankšluosčiu - gulės kur nors stalčiuje.

P.S. Šiandien "Mezgimo zonoje" nusipirkau labai gražių nėrimo siūlų (lyg jų būtų trūkę namuose). Tad artimiausiom dienom išpildysiu prašymą ir įdėsiu kiaušinių apnėrimo pamoką.

8 komentarai:

  1. Labai gražūs rankšluosčiai! :) Gal Velykomis bus dovanų kažkam? :)) Štai ir rasi kam naudingai panaudoti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, šitas bus man ir tik man. Jame yra viena klaidelė, kurią žinau ir galiu pastebėti tik aš. Bet juk tai nėra esminis dalykas. Tiesiog tokio daikto jau negalima dovanoti :D O sau Velykoms reikės visiškai baltą rankšluostį pasidaryti (ir apnerti siuvimo siūlais, nes ploniausi nėrimo yra kiek per stori) - bus duonai ant stalo pridengti.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai ir norėjau pasiūlyti - duonai ar kitam maistui ant stalo uždengti. Labai gražu ir aš manau, kad reikalinga, o ir šventės jau greitai. Rankdarbiai sušildo namus

    AtsakytiPanaikinti
  4. Štai ir "beveik nereikalinga" tapo "šiek tiek riekalinga" :)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Hm.... Sakai, sudėtingiausias žinomas apnėrimo būdas? Ale kad nuotraukose sudėtingumo nesimato, prašytumėm išsamiau, kur ten šuva pakastas.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Guoda, nežinai jo? Na, gal jis ir nėra sudėtingas, bet ilgiausias. Užtat rezultatas man patinka. Ryt jau parodysiu baigtą, jei nepatingėsiu išlyginti.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Šaunūs rankšluostukai :) Ir, Agne, labai dailus nėrimas, nesu mačiusi tokio :)

    AtsakytiPanaikinti