2010 m. birželio 16 d., trečiadienis

Darboholikės nuotykiai

Niekad nesijaučiau darboholikė. Taip, jeigu reikia padaryti darbą, dirbsiu ir paromis. Bet negalėčiau 24 valandas per parą mąstyti tik apie darbą, apie darbą, apie darbą.
Kodėl atsirado šis įrašas? Tai atsakymas Jurgai į klausimą, kur mes mezgame. Kur megsiu šeštadienį, dar nežinau. Akivaizdu, kad vakare tikrai būsiu "Mezgimo zonoje". Gal ir jūs prisijungsit?
O dabar apie tą darboholikę. Taip, aš mezgu, neriu, siuvinėju važiuodama traukiniais. Tarpmiestiniuose autobusuose tik mezgu ir neriu (siuvinėti nepatogu). Su vairuotojo pažymėjimo taip pat neskubu dėl to, kad dar nesugalvojau, kaip vairuoti ir rankdarbiauti vienu metu (niekur nedingsiu, šią vasarą teks išsilaikyti vairavimo egzaminus ir pradėti vairuoti). Bet darboholike mane pavadino Santariškių konsultacinėje poliklinikoje. Kaip žinia, pas gydytojus tenka ilgokai palaukti. 10-15 minučių vienoje vietoje, po to - kitoje. O ką veikti? Aišku, galima būtų kokį žurnalą vartyti. Bet vieno gali ir nepakakti, o viso spaudos kiosko nesusineši. Štai aš ir darbuojuosi: kartais mezgu, kartais neriu. Taip buvo ir tą rytą: sėdžiu, laukiu, kol gydytoja mane priims. Na, ir apnėrinėju kiaušinius (artėjo Velykos). Kadangi pagrindas plastmasinis, kiaušinienės tikrai nebus. Kiek tolėliau, priešingoje koridoriaus pusėje, sėdi tikriausiai vyras su žmona. Matau, kaip moteris mane stebi. Po kiek laiko pašnibždomis (o kaip gerai tai girdisi) ji vyrui ištaria verdiktą: darboholikė... net ligoninėje mezga. Įdomu, ką, jos nuomone, aš turėjau daryti? Tuo metu buvo labai sunku nepradėti kvatotis. Nusisukau, kad ji nematytų mano veido išraiškos, kai aš bandžiau nuryti juoką. Šis apibūdinimas man dabar visuomet pakelia nuotaiką.
Buvo ir kitas atvejis, kai aš pusdienš nėriau ligoninėje, laukdama operacijos. Nebuvo ji didelė, bet pjauti reikėjo. O kai atvažiuoji į ligoninę apie 7 ryto, o tave veža į operacinę tik apie kokią 15 valandą... Sėdėjau pusiau gulom išsitiesusi ant lovos, nėriau ir laukiau. Likus gal kokiai valandai iki manosios operacijos chirurgas pranešė: dabar tą moterį, o po to - jus vešim. Ir dar paklausė: O gal raminamųjų reikia? Aš pakėliau vieną akį nuo nėrinio: čia manęs klausiat? Pasižiūrėjo chirurgas, pamąstė ir atsakė: supratau, nereikia...
Tokių istorijų pasitaiko daugybė. Neįprasta pas mus užsiimti rankdarbiais viešose vietose, tad reakcijų aš dažnai įdomių sulaukiu. Bet negi kreipsiu į visus dėmesį. O man gerai. Ir laikas greičiau praeina, ir rezultatas būna, ir mintys kitur nukreipiamos, jei laukti reikia ko nors nelabai malonaus...
Tai tiek prisiminimų artėjančios mezgimo viešose erdvėse dienos proga. Jeigu ryt ryte Santariškėse pamatysite mezzgančią arba neriančią merginą (dar nežinau, ką pasiimsiu), prieikit pasisveikinti. Bus malonu susipažinti. Abejoju, ar dar kas nors tuo užsiims, bendraminčių dar neteko sutikti.
O kur megsite jūs?

4 komentarai:

  1. Aš visada siuvinėju ar mezgu, kai kur važiuoju keleivio vietoje. Pačiai vairuojant ir pavojinga, ir nepatogu :D. Esu siuvinėjus ligoninėj ir gimdymo namuose, belaukiant vaikų šachmatų varžybose - vienąsyk net nebuvau vieniša, dar viena mama išsitraukė mezginį

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš megzti ar siuvinėti pasiimu į kirpyklą, kai einu dažyti plaukų. Kol dažydavau šviesiai, man su dažais reikėdavo sėdėti minimum 1-2 valandas - gi nudurnėt galima. Bandžiau knygą skaityti, bet pasirodė kad kažką rankom knebinėti patogiau - galiu dalyvauti pokalbiuose, nes kirpyklos kolektyvas biški pleputės :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man tai kažkaip juokingai skamba kai rankdarbius pavadina darbu :]. Man tai poilsis ir laisvalaikio praleidimas. Nemėgstu sedėti tuščiai, nemėgstu tik vakare žiūrėti TV, pirštai patys prašosi kokio nors veiksmo :).
    Mezginį visada pasiimu kai dukrą vežu į kokias nors pamokėles. Kelionės metu nelabai ka nors daryt galiu - užsupa, o ir pati dažniausiai vairuoju.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mezgu visur, kur tik sėdžiu. Nuskambės gal ir nelabai gražiai, bet net tada, kai yra svečių (žinoma, prie tokių, kurie net kviesdami kartu sutikti Naujuosius metus sako, kad galiu atsinešti mezginį)

    AtsakytiPanaikinti