2010 m. birželio 2 d., trečiadienis

Rasa, sveika atvykus į tinklaraščių pasaulį

Kada mes susipažinom su Rasa, forumuose pažįstama kaip Smilga, jau nelabai pamenu. Pažintis buvo virtuali. Ji - Vokietijoje, aš - Lietuvoje. Vieną kartą buvom ir gyvai susitikusios (kažkada vienas ar du vilniečių siuvinėtojų ekipažai važiavo pas kaunietes į svečius, o ten tuo metu ir Rasa svečiavosi). Internetiniame multiply albume išsaugoti jos darbai mane labai žavėjo, žadino vis didėjantį apetitą. Po to aš iš multiply atėjau čia, ėmiau rašyti tinklaraštį. Pirmąjį albumą pamiršau, nustojau sekti, tad Rasos darbų nebemačiau. Ir pagaliau ji taip pat pradėjo rašyti tinklaraštį, kuriame kviečiu ir jus apsilankyti. Pasižiūrėkit, kokias gražias levandų pagalvėles ji siuvinėja. Daugiau puikių pagalvėlių rasite štai šiuo adresu: smilgosnamai.blogspot.com . O aš tikiuosi, kad vieną dieną ten gal ir vienaragis savo ragą įkiš (Rasa, aš jo dar nepamiršau, ar vienaragis nealksta, turi gėlių užkąsti?)

green sachet

2 komentarai:

  1. Браво! Прекрасная вышивка!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oho, kokia garbe!Aciu uz reklama!!! Taip nustebau ir apsidziaugiau savo darbeli pamaciusi tavo dienorastyje!

    AtsakytiPanaikinti