2010 m. rugpjūčio 30 d., pirmadienis

Kodėl kojinės?

Kojines galima megzti dėl įvairiausių priežasčių:
- artėja šaltasis sezonas ir kojinių norėsis vaikštant po namus, ypač belaukiant, kol pradės šildyti;
- artėja vasara ir kojinių prireiks žygiuose, kad kojos neprakaituotų, avalynė netrintų (o gal žiemą jų reikės einant slidinėti ar šiaip pasibastyti po miškus);
- kojinių reikia "šaltmiriams", kad naktį kojų pirštai nenušaltų;
- kojinių reikia, nes joms pakanka nedidelių kamuoliukų siūlų, galima sumegzti visus likučius;
- kojinių reikia, nes jos gražios, nes yra gražių siūlų, puikių raštų, smagu megzti...
Vienu žodžiu - KOJINIŲ REIKIA...
O ką daryti, kai jas vis dar norisi megzti, o namiškiai klausia, kaip jų būsimi megztiniai, šalikai ir kepurės gyvena? 58-os ar 73-ios poros kojinių jau tikrai nebereikia. Tokiu atveju galima atsakyti, kad mezgama ne sau, norima padėti vaikams, kuriems tų kojinių trūksta. Be abejo, kalbu apie akciją „Geros širdys - šiltos kojos“ - kvietimą megzti vilnones kojines Afganistano Goro provincijos vaikams. Be to, pirmieji atnešę kojines į „Mezgimo zoną“, dovanų gaus po knygą. Aš jau gavau. Ir jau perskaičiau. Gaila, kad antros knygos neduos. Bet mama irgi mezga kojines, tai dar ir ji parneš knygą (įtariu, kad pasiimti knygą teks man).
Štai taip atrodo mano megztis kojinės ir gauta knyga (labai ačiū Sonatai už nuotrauką, aš pati neprisiruošiau nufotografuoti).
Į kojines sumegzti keli plonyčiai vilnoniai siūliukai iš anų laikų ir kiek jaunesnis tiftikas. Nepatiko jis man, kai mezgiau megztinį kažkada labai seniai (na, maždaug prieš kokius 13-14 metų). Bet kojinėms gerai tiko. Dabar mezguosi dar vienas kojines sau (minkštas, šiltas, pūkuotas). Bet juk vaikų būna ir didesnėmis kojomis, ne tik labai vaikiškomis. Ar tik nenukeliaus ir antroji mano mezgama pora į Afganistaną (aš juk nekalta, kad vos pradėtos megzti jos užsimano keliauti, tik kodėl manęs kartu nepasiima?).

P.S. Šis įrašas tikriausiai būtų dar ilgokai nepasirodęs. Kažkaip po atostogų nekyla ranka rašinėti, dar ir nuotraukos neperžiūrėtos, nesutvarkytos. O kelios net su rankdarbiais susijusios, tad vieną dieną čia įdėsiu. Tiesiog ketvirtadienį sulaukiau komentaro, kad galvota, jog aš dar negrįžau, nes internete nieko neparašau (gėda, nes įrašas net ir po tokių žodžių ilgokai neatsirado). Tad pranešu: aš grįžau: sveika gyva ir laiminga. Tiesiog ir be interneto turiu pakankamai veiklos, pavyzdžiui: brolis laukia megztinio, o aš pasirinkau tokį smagų raštą su daug daug smulkių pynelių, kad tikriausiai net kilogramo siūlų nepakaks. O dar ir brolis ne iš žemųjų.

2 komentarai:

  1. O zinai, kaip Tau gerai, kad moki tas kojines megzti ? :) Va ziurek, as nemoku, man nuolatos salta ir uz kojines parsiduociau :)))
    Tau gerai !

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pritariu, Giedre :) vilnones kojines tikras gėris, o dar jei pati nusimegzti moki tai apskritai nerealu. Pavydžiu juodai.

    AtsakytiPanaikinti