2010 m. rugsėjo 30 d., ketvirtadienis

Dar kartą vilkai

Šiandien prisiminiau, kad turiu labai labai atsiprašyti savo vilkų. Jie buvo įrėminti motinos dienai. Sutikit, praėjo gerokai laiko, kol prisiruošiau juos nufotografuoti. Pradinė mintis: rėmas bus labai paprastas. Gal koks platus medinis. Gal net visai be pasporto. Tai čia aš taip galvojau. O vilkų pasitarimas man pareiškė: pasportai bus, ir ne vienas, o du... Teko klausyti. Nepastūgausi gi prieš tokią gaują. Rėmai vilkams, kaip ir visi kiti rėmai, buvo užsakyti rėminimo dirbtuvėse Dysnos gatvėje. Pirmą kartą rėminau pati ir man patiko. Daugiau duosiu rėminti tik tuos darbus, kuriuos reiks tempti ant porėmio. Siuvinėti originalų rinkinį irgi patiko. Siūlai yra, medžiaga yra, schema irgi kokybiška. Vienintelė problema - Aida... Jeigu siuvinėčiau kokį kitą jų rinkinį, gal visgi rinkčiausi kitą audinį, pirkčiau jį atskirai. Tad štai visa gauja:Ir keli "snukučiai" atskirai:

5 komentarai:

  1. labai gražu...mano mama išvis nusilptų pamačius,jai vilkai grožis

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vilkai ir mano mamos meilė (taip pat ir vilkšuniai, tik gaila tokį namuose laikyti). Kai ji pamatė žurnalą, kuriame buvo šių vilkų piešinys, tada supratau, kad juos teks be kalbų siuvinėti.

    AtsakytiPanaikinti