2010 m. lapkričio 17 d., trečiadienis

Artišokai

Labai tikiuosi, kad jūs čia neieškosite, kaip paruošti artišokus (tokį šių žaislų pavadinimą radau vokiškoje literatūroje). Niekas jų valgyti neplanuoja. O ant kokios nors eglės jie tikrai nutūps. Pagaminau vieną ir užkabino. Tiesa, ilgai aš šių žaisliukų neužbaigiau. Pirmoji mintis buvo, kad viršų prisiūsiu. Tuomet galėčiau dovanoti vaikams ir nereikėtų bijoti, kad jie adatėles ištraukys. Bet po to patingėjau (galėčiau čia ne vieną priežastį sugalvoti, kodėl aš su adatomis viršų prismaigsčiau, o ne prisiuvau, bet ką aš čia apgausiu filosofuodama...).
Juos dar vadina Viktorijos laikų žaisliukais. Tačiau man taip ir nepavyko apie tai daugiau duomenų rasti. Jeigu tuomet juos gamino, tai tikrai ne ant putoplastinių kiaušinių. Ir adatėlėmis smaigstyti juos tikriausiai būtų buvę per brangu. Gal siūdavo medžiagines formas, o jas apsiūdavo audinių likučiais (rūbus gi tuomet dauguma irgi patys siuvosi, tad čia buvo nebrangus žaislų gaminimo būdas).
Tad štai ir mano kalėdiniai kankorėžiukai.

4 komentarai: