2011 m. sausio 9 d., sekmadienis

Hardangerio servetėlė arba dar vienas planas baigtas

Šių metų planai vis dar visai neblogai juda (įdomu, kaip bus, kai prie užuolaidėlių priartėsiu). Na, bent jau pradžia tikrai įspūdinga. Du darbai, gulėję gerokai ilgiau nei metus, labai staigiai užbaigti.
Servetėlė, kurią šiandien užbaigiau, buvo pradėta maždaug prieš pusantrus metus, gal kiek vėliau. Po to, kai išsiuvinėjau pirmąją hardangeriu ir paruošiau šio siuvinėjimo būdo pamoką "Rankdarbių kraitelei". Tiesa, pirmoji buvo mano kūrybos, sudėjus kelis ornamentus į vieną. O šią radau rusiškoje knygoje "Стилные вещи для уютного дома". Kažkada buvau ją nusipirkusi rusiškų knygų knygyne prie geležinkelio stoties. Ir tik dabar, vėl išsitraukusi siuvinėjimą, supratau, kuo patraukė mano žvilgsnį ši knyga. Pasidarė smalsu, kas jos tikrasis autorius (iš tiesų tai autorių grupė), kaip knyga vadinasi angliškai ("Inspirations"). Čia jau man kilo įtarimas, kad atradau kažką labai savą. Taip, aš buvau teisi: angliškų siuvinėjimų autorinės teisės priklauso "Country Bumpkin Publications", mano mylimo siuvinėjimo žurnalo "Inspirations" leidėjams. Apsukau ratą ir vėl grįžau ten pat (na, kitas galimas variantas buvo, kad autorius bus mokęsis Royal School of Needlework, kas irgi neretai atsitinka.
Tad štai ta mažylė, siuvinėta ant DMC medvilnės (nepatiko man ji, skystoka, tokiems siuvinėjimams nelabai), Pearl Cotton 8 ir 12 siūlais.

4 komentarai:

  1. Агне! ПРекрасная салфетка! Все твои работы такие красивые!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vau, kokia gražutė! Norėtųsi didesnių foto...

    AtsakytiPanaikinti