2011 m. vasario 6 d., sekmadienis

"Pieštukų" "spalvinimo knygutei" pavyzdžiai

Sausį rašiau apie iš Jungtinės Karalystės atkeliavusią "spalvinimo knygutę". Po to užsisakiau dar vieną knygą, skirtą taip pat šiam siuvinėjimui - su Royal School of Needlework vardu išleistą "Crewelwork. Essential Stitch Guides". Man šios mokyklos vardas - vėliava, po kurios vardu buriasi tradicija, patirtis, kokybė. Nedvejoju, nes žinau, kad knyga bus naudinga ir verta kiekvieno už ją išleisto cento. Tad štai ji - manieji "spalvinimo pieštukai".

Atsivertusi šią knygą, tikrai būčiau nustebusi, jei nežinočiau, kas manęs laukia. Iš išorės tikrai nepasakysi, kad knyga susegta spirale. Bet dygsnių vadovėliui tai labai didelis pliusas - visuomet gali atsiversti reikiamą lapą ir negalvoti, kuo paremti, kad neužsiverstų.

Knygos pradžioje, po autorės ir mokyklos pristatymo, pateikiama trumpa šio siuvinėjimo būdo istorija. Kadangi Lietuvoje ir ypač lietuviškai istorinių straipsnių apie siuvinėjimą tikrai nėra per daug, man būtų patikęs ir ilgesnis tekstas, bet knyga juk ne apie tai (beje, jei išgirstumėt apie kokią knygą apie skirtingų siuvinėjimo rūšių istoriją, būčiau dėkinga, jei man praneštumėt, tos knygos man labai reikia).

Įdomus ir naudingas dalykas - iliustruoti praktiniai patarimai, kaip paruošti audinį siuvinėjimui, persipiešti piešinį. Vieną pasiūlymą tikrai išmėginsiu. Tai galėtų būti išeitis, kaip perkelti piešinį ant tamsaus audinio. Kitą savaitę keliausiu į dailininkams skirtų reikmenų parduotuves ir ieškosiu geros akvarelės, kuri išsiplautų. Apie rezultatus būtinai papasakosiu, ypač jeigu jie bus sėkmingi.

O štai ir svarbiausia knygos dalis - daug daug dygsnių. Ir kiekvienas jų puikiai iliustruotas. O knyga, net jeigu ją pasidėčiau kokį dygsnį mokydamasi, neužsivers. Idealus tokios knygos variantas: įprastas ir todėl niekur neužsikabinantis viršelis bei spirale susegti ir puikiai atsiverčiantys lapai.

O čia jau saldainiukas - knygos pabaigoje įdėti nuostabūs darbai, išdidinti atskiri jų fragmentai bei aprašymai, kokiais dygsniais tie grožiai išsiuvinėti. Čia jeigu įkvėpimo ką nors pradėti pritrūktų.

Tai tiek apie šią knygą. Jeigu ir jūs jos užsimanytumėte, ieškokite čia. O man belieka įkvėpti ir surasti drąsos pačiai išbandyti šį siuvinėjimą (na, paaiškinkit jūs man, kokiu būdu vilnoniais ir tikrai ne pačiais ploniausiais siūlais įmanoma siuvinėti poros milimetrų ilgio dygsnius, aš nesuklydau - milimetrų...)

O aš ir dar vienos tos pačios mokyklos knygos sulaukiau. Bet apie ją jau kitą kartą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą