2011 m. kovo 25 d., penktadienis

Dovana

Trečiadienį rodžiau, kokią dėžutę dariau, kad įdomiau supakuočiau Beatai skirtą gimtadienio dovaną. Ji tą patį trečiadienį aprašė, kaip kažkada Vaidos bloge pamatė labai smagią pusskarę Annis. Ne vieną ir ne du kartus girdėjau frazę: bandysiu, pradėsiu, megsiu. Paskutiniai tokie svarstymai buvo jau man numezgus dovaną. Tada teko Beatą kiek paprovokuoti, pasakyti, kad aš jau irgi nusimezgiau šią skarą. Ir net žydrą. Reikėjo man įsitikinti, kad ji tikrai nepradės megzti. Tuomet būčiau sėdusi ir dariusi kitą dovaną. Įtariu, kad tai būtų buvęs Oslo šalis. Bet kadangi ji tik svajojo, tai Annis nukeliavo pas Beatą. O aš nusipirksiu dar vieną matkelį tos pačios žydros "OnLine" mocheros su šilku, pridėsiu likusius nuo Annis ir Oslo šalį nusimegsiu sau.

4 komentarai:

  1. Tas kitas man tikriausiai irgi būtų patikęs, bet šitą tiesiog isimylėjau :)

    AtsakytiPanaikinti