2011 m. kovo 21 d., pirmadienis

Sampleris, sampleris, sampleris

Jau kelintą savaitę siuvinėju tik samplerį. Yra daug idėjų, kurias norėtųsi padaryti, kai kas jau ir pasipiešta. Turėtų būti daromi originalūs darbai. Tačiau darbai veja darbus ir nėra laiko atsisėsti bei apgalvoti, kokio audinio ir kokių siūlų reikia. Užtat sampleris juda. Gal ir ne taip greitai, kaip norėtųsi, bet pirmyn. Net ir kartkartėmis paardant, kai netyčia pradedama siuvinėti ne ta spalva. Užtat nereikia galvoti, kaip siuvinėti - viskas nurodyta schemoje.

2 komentarai:

  1. Smagu, kad dirbasi :) O va mano rankdarbiai kol kas visi ramiai snaudžia -- darbe yra Darbo...

    O šiaip -- paaiškink man neišsilavinusiai, ką paskui su tais sampleriais žmonės daro? Darbo daug, vaizdeliai dažniausiai (bent jau mano matytuose) irgi visai neblogi. Man šitoj veikloj "trupinėlio praktinio panaudojimo" trūksta :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Guoda, taigi čia pats praktiškiausias darbas iš visų. Pirmiausiai siuvinėdamas samplerį išmoksti siuvinėti kryžiuku (gerai jau, šitai aš moku). O vėliau, baigusi mokyklą ar kitą įstaigą (kurios moko amatų), kurioje mokeisi siuvinėti, tu turi samplerį, kurio motyvus panaudosi ateities darbams. Nepamiršk, kad knygų gi yra labai nedaug ir jos nepigios. Tad čia tokia kelių šimtų metų senumo "špargalkė", juodraštis, į kurį sudedi motyvus, kuriuos kažkas išmokė, kuriuos pastebėjai pas kaimynes ar šiaip kur suradai.
    Gal būtų gudresnis klausimas, kodėl šiais laikais jie siuvinėjami. Juk knygų pakanka (bent jau internetiniuose knygynuose, namuose jų visuomet per mažai), mokytis siuvinėti kryžiuku (ypač kryžiuku) man jau irgi tikriausiai nereikia. Bet gražus paveikslas, tad kai išsiuvinėsiu, o po to dar kai prisiruošiu įrėminti, tikrai atrasiu vietą ant kokios sienos.

    Kompiuteryje guli lapo ar poros tekstukas apie samplerius, kurį kažkada pasirašiau iš įvairių šaltinių susirankiojusi medžiagą. Pasižiūrėsiu, kaip jis atrodo. Jeigu man patiks, įkelsiu čia. Jeigu ne, bet nori paskaityti, parašyk, atsiųsiu.

    AtsakytiPanaikinti