2011 m. balandžio 11 d., pirmadienis

Ir vėl pirmadienis

Labai jau greitai tie pirmadieniai ateina. Paprastai sampleriui lieka laiko savaitgaliais. O šį mezgiau, mezgiau, mezgiau. Ką, negaliu parodyti, nes bus dovana. Šeštadienį pažvelgusi pro langą ir pasiklausiusi vėjo kaukimo nusprendžiau, kad sekmadienį tikrai niekur neisiu ir pasiuvinėsiu. Norėtumėt... Atsikėliau, o lauke švietė saulė. Tad iškeliavau į ekskursiją po Barsukynės erozinį kalnyną. Nežinot, kur barsukynė? Ogi visai Vilniaus pašonėje. Bet aš irgi nežinojau. Ir apie sekmadieninius pasivaikščiojimus po Vilniaus miškus nežinojau. Užtat už šios dienos pasilaipiojimus kalvomis turiu būti dėkinga Danguolei. Ji taip įdomiai aprašė savo iškylą, kad šį kartą išsiruošiau aš. Tiesa, nuotraukų nebus. Fotoaparatas taip ir liko kuprinėje. Aplinkui per daug gražiai mėlynavo žibutės, ošė eglės. To nenufotografuosi. O fotografų ir be manęs pakako. Kartais kyla įtarimas, kad aš jau atsifotografavau - dabar noriu tiesiog žiūrėti. Ir ne pro fotoaparato objektyvą, o tiesiogiai.
Gerai jau, vakar vakare eidama namo jį išsitraukiau, nes pamiršau po ekskursijos išsiimti. Sužavėjo spalvos.


O čia ir mažasis abėcėlės progresas. Kaip norėčiau parašyti, kad ją jau baigiau ir pereinu prie kito elemento.

2 komentarai:

  1. Smagu, kad išėjot sekmadienį. O mano šeimyna "patiesta" kokio tai siaubingo viruso. Taigi, kiurksojom namie... Net pabaigt siuvinio nepavyko. Ar patiko?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai patiko. Smagiai pasivaikščiojau ir kaukiančio vėjo visai nesijautė. Jeigu pavyks, tikiuosi dar ir kitą sekmadienį eiti. O po to jau tik rudenį, deja. Sakė, kad nuo Velykų vaikščios sekmadieniais 16 valandą. O mano sekmadienių vakarai paaukoti amžinai ir nekeičiamai (bent jau kai esu Vilniuje).

    AtsakytiPanaikinti