2011 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Iš mano knygų pasaulio

Kadangi kartkartėmis vis užsimenu, kad nusipirkau tai vieną, tai kitą knygą, periodiškai buvau klausiama, kiek jų turiu. Atsakymas labai paprastas: per mažai... Bet šeštadienį tvarkiau savo knygų lentynas, tad mano rankdarbių knygoms (toms, kurios ne tamsiam kambary ar dar kur nors) teko garbė persikraustyti iš vienos lentynos į tris. Padariau kelias nuotraukas. Ir kaip maloniai žiūrėjosi nedidelis laisvas tarpas... Tarsi būsimų knygų pažadas. Bet jo jau nebėra. Ir menki tarpai virš knygų jau užpildyti. O knygų aš turiu vis dar per mažai. Ech...
Kam labai rūpi, kas lentynose, pasmalsaukite išsididinę nuotraukas. Išimties tvarka šį kartą jos nemažintos. O aš po švenčių (ši savaitė, kaip ir visuomet prieš Velykas, užimta kitais darbais ir mintimis) vieną kitą knygą atversiu ir parodysiu, kas jos viduje.

5 komentarai:

  1. Na kaškaip mažokai mažokai dar ....
    :) keletas kaškokiu man dar nematytu, o kleeto kurias tikrai turi kaškodėl pasigedau tavo lentynose :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai kurių galėjai nepastebėti, nes knygos čia dar juda, nesulygiuotos visos. Tad kai kurios gali vienos kitas užstoti. O kai kurių tikrai nėra.
    Kviečiu į svečius apžiūrėti nematytas ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. U lia lia - graži kolekcija. Labai smagu, kad atradau, jog keletą iš senesnių ir pas mane yra kolekcijoje. Bet ką aš kalbu, pas mane vos kelios knygos. Bet va žurnalų tai turiu daug užsikaupusi :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ar čia darbo priemonės? Ar daugiau aistra - pamačiau, vadinasi, ji turi būti mano lentynoje? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Raskka, mano čia tik keli žurnalai guli, didžioji krūva - tamsiame kambaryje. Daug visokių su siuvinėjimo kryžiuku schemomis ar pan., kurie dabar kaip ir nereikalingi, pamiršti, bet negi išmesi.

    Vilma, net nežinau, kaip atsakyti į šį klausimą. Kad būtų darbo priemonės, reikėtų siuvinėjimą padaryti darbo objektu. O taip nėra. Pirkimo aistra tai irgi nėra. Dalis knygų - istorinės, aprašančios įvairių laikotarpių tekstilę (daugiausiai siuvinėjimą, bet ne tik). Dalis knygų - labiau vadovėliai, enciklopedijos. Juos atsiverčiu, kai reikia ką nors pasitikslinti, kažką išmokti, išbandyti. O dar kai kurių knygų normalūs žmonės "rankdarbinėmis" ir nelaikytų. Bet ten guli ir viena mokslinių lituanistinių straipsnių knyga (vien dėl to, kad ten yra ar ne Tumėno straipsnis apie lietuviškas juostas bei pateikta jų ornamentų). Taip kad knygos tikrai naudojamos. Tik gal ne taip dažnai, kaip norėtųsi, nes tai yra tik pomėgis, o ne darbas.

    AtsakytiPanaikinti