2011 m. gegužės 24 d., antradienis

Apsvaigus nuo kvapų...

Vakar vakare ištampiau skarą. O šiandien ryte sėkmingai palikau ją namuose. Tad nufotografuoti pavyko tik apie devintą vakaro. Bet to visai nesigailiu. Radau nuostabų slyvos krūmą. Tiesa, kvapas gerokai svaigino, tai net ir dalis nuotraukų buvo kiek apsvaigusios.
Įtariu, turėčiau ką nors parašyti apie skarą? Ravelry forume yra grupė tiems, kurie nori išbandyti mezginius anksčiau už kitus. Toks žmogus štai čia tiesiog atsiliepia į kūrėjų, ieškančių, kas norėtų išbandyti jų sukurtus mezginius, prašymą. Tikrai nesu pirmoji taip žaidžianti lietuvė. Be to, kol aš numezgiau vieną skarą, kai kas sugebėjo per tą patį laiką tokias pačias dvi numegzti, tik iš skirtingų siūlų (apie tai įrašas dar bus, sekite spaudą). Megzta iš estiškos vilnos (jau net galiu neberašyti, kur pirkau, ir taip visoms aišku). Sunaudojau 233 gramus. Liko tikriausiai apie šimtą. Tad aš jau nerimstu, nes noriu nusipirkti dar kokių nors siūlų ir megzti ką nors raštuotą.
O dabar tiesiog pavasariškos žydinčios skaros nuotraukos.






Jeigu kam atrodo, kad nuotraukų per daug, tai jau man atleiskit. Skara kaip skara, bet tas krūmas buvo toks gražus...

8 komentarai:

  1. Krūmas, nepaprastai gražus, bet skara savo grožiu jam taip pat nenusileidžia...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už gražius žodžius skarai. Nors man su ja dar reikės susidraugauti. Neįsivaizduoju, kodėl iš tokios spalvos siūlų mezgiau, jie gi visai ne mano. Tiesiog patiko. Užtat baltas krūmas tarp žalių medžių vis dar akyse stovi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, ačiū :) Skara tikrai šilta. Galvoju, gal rudenį reikės pabandyti ją parduoti, panešioti dar nespėjau - nespėjau. O tada už gautus pinigus prisipirkčiau siūlų kitoms skaroms :D Užsirašius į žaidimą 11 skarų per 2011, jų susirinks labai nemenka kolekcija. Tik ar man jų tiek reikia?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Skara tikrai nuostabi, man dar nuostabesne uz kruma! Spalvos nerealiai grazios! Stebiuosi tavo sugebejimais, Agne!

    AtsakytiPanaikinti