2011 m. gegužės 8 d., sekmadienis

Gimtadienio dovanos

Praėjusį pirmadienį paštininkė turėjo mane keikti. Tą dieną buvo mano gimtadienis ir jai teko atvilkti šešis storus vokus ir vieną dėžutę. Visa laimė, kad mano mama buvo ir juos paėmė (aš jau seniai darbe buvau). Dar porą siuntinių vėliau jau pašte atsiėmiau, nes atnešė, kai nieko namie nebuvo. Visų dovanų per vieną kartą aš tikrai neparodysiu, tad šiandien - pirmosios dvi.
Pirmajame voke, kurį atplėšiau, slėpėsi mielas vasarinis rankinukas iš lino, puoštas megztomis ir karoliukais dekoruotomis gėlėmis.


O taip pat žgutas su labai gražių akmeniu (jeigu kas pamenat mano nertą žgutą, tai jis dar nebaigtas, be to, jo spalva man šiaip sau, tad nebaigiau, nes nesugalvojau, kur panaudoti; o štai tik virtualiai mane pažįstantis žmogus spalvą labai pataikė ir šis vėrinys tikrai bus nešiojamas).


Dar ir šokoladas bei atvirukas. Šokoladas papildys namuose esančias atsargas, kurios kartais savaitę kitą guli nejudinamos, o kartais kelias dienas iš eilės po plytelę būna suvalgoma (tiesa, namiškiai dažniausiai ir mano dalį galiausiai suvalgo).


Dar viena dovana - siuvinėtas kalendorius. Dovanotoja prisipažino, kad norėjo jį laminuoti, bet jai pasakė, kad tai yra neįmanoma. Ką gi, man labai pasisekė. Aš planuoju šį nuostabų siuvinėjimą nunešti įrėminti, priderinti kokį platų rėmą, o tuomet keisti kalendorių, o ant rėmo kraštų klijuoti lipnius lapelius su pastabomis. Bus gražus ir praktiškas daiktas, kurio pati tikrai neprisiruoščiau pasidaryti.


Dar ir atviruką gavau su mielomis boružėlėmis.


Ir šios dovanos kartu.


Ryt parodysiu, kiek pasiuvinėjau trikampių ornamentų. O po to toliau laukite reportažų apie dovanas. Jų bus dar keli.

2 komentarai:

  1. Prisidedu prie gimtadienio sveikinimų nors žodžiais... :)
    Labai smagu gauti tokias gražias rankų darbo dovanas:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Агне! Сумка очаровательная! Так интересно салфетка смотрится!

    AtsakytiPanaikinti