2011 m. gegužės 12 d., ketvirtadienis

Mano pirmasis iškilusis siuvinėjimas

Šią boružėlę siuvinėjau dovanų vienai boružių mylėtojai. Kai perskaičiau, kad ji nori visko, kas tik būtų su jomis, prisiminiau šią mažylę. Tiesa, atsivertusi piešinius suabejojau, ar tikrai ją siuvinėti, gal visgi ką nors kitą. Tie sparnai - gal kokio centimetro ilgio. Pirmiausiai buvo išlankstyta floristinė viela (įdomu, ką ji veikė mano namuose, tikriausiai boružės ir laukė). Tik baigus siuvinėti sparnus brolis davė gerą patarimą ir atnešė man reples. O aš vielą lanksčiau pirštais... Gaila, kad nenufotografavau jos prie kokios nors monetos ar kito daikto, kurio dydis yra aiškus.

Siuvinėta ant natūralaus šilko šilkiniais "Madeira" siūlais, naudota floristinė viela, piešinys ir aprašymas iš "Inspirations".

Visgi faktas yra vienas - iškilusis siuvinėjimas (stumpwork'as) man patiko. Tokių darbų bus ir daugiau.
Ir dar: jau greitai turėčiau gauti naują "Inspirations" numerį. Tad pačiu laiku įvykdžiau mūsų su Beata susitarimą ir išsiuvinėjau kažką iš turimo numerio. Dar nusižiūrėjau staltiesę kitame. Bet čia dar reikės pagalvoti - o jeigu nespėsiu staltiesės baigti iki kito numerio? Gal visgi naujojo numerio garbei pirmiausiai išsiuvinėsiu ką nors mažesnį.

5 komentarai:

  1. miela boruze ir labai idomiai atrodo

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokia grazuole :)
    Oooo, kaip as svajoju taip pat isbandyti si siuvinejima :) JAu keleta metu ruosiuos, be vis neprisiruosiu. O tavo boruze vel ta nora atgaivino :) Smagu :)

    AtsakytiPanaikinti