2011 m. birželio 16 d., ketvirtadienis

Neturėjo bobutė problemų...

Pamenat šį posakį? Tai štai, pasistenkit nepirkti to paršelio. Aš jį jau įsigijau. Nuostabios knygos pavidalo. Pirmadienį iš pašto pasiėmiau Nancy Bush knygą "Knitted Lace of Estonia".

Buvo labai įdomu skaityti aprašymus. Dar savo eilės laukia DVD, kurį peržiūrėti vis nepakanka laiko. Tikriausiai ir pačią knygą iš pat pradžių apžiūrėjau nelabai įdėmiai, nes nepastebėjau, koks grožis yra ant jos viršelio. Reikėjo skarą pamatyti knygos viduryje, kad pasakyčiau, jog man jos REIKIA.



Nuotraukos iš
ravelry.

Paklausite, kokia čia problema? Atrodo, imk ir megzk, jei taip nori. Deja, deja. Užsimaniau labai naminės skaros. Todėl iš norimų siūlų buvo išprauktos visokios mocheros su šilku (aš net apie šilką mąsčiau, bet ir tą mintį išmečiau iš galvos. Tai štai: noriu kokybiškų naminių rankomis verptų (!) siūlų. Ir būtinai plonų, kad tiktų šiai skarai. Kažin, mano noras realus? Gal jūs kur matėte tokių gėrybių? Būčiau dėkinga, jei kada aptikę mane prisimintumėt ir pasakytumėt, kur tokių stebuklų galima gauti. Įtariu, teks dairytis užsienio parduotuvėse ir parduotuvėlėse...

6 komentarai:

  1. Įtariu, teks atsiprašyti plonos estiškos vilnos (8/1), nes tokio plonumo rankom verpta, jei kur ir yra, turėtų kainuoti milijonus...:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jo....... o va čia tai grožis. Sveikinu su nauja liga :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vienas dalykas - plonumas, bet kur gauti pačios vilnos naminės tokios, kuri per megztinį nesubadytų?.. Mano močiutė verpia labai gražiai ir plonai, bet ji po to visus siūlus bent po 2 susuka, nes nesuktas "plonas kaip musės žarna" (čia jos citata :D)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sonata, dar reikės pagalvoti, ar estiškos vilnos atsiprašyti, gal visgi lietuviškos susirasiu.

    Guoda, ar gražu taip? Ar galima susirgusį žmogų sveikinti?

    Debesėli, aš esu kiek ekstremalė. Beveik galiu naminę vilną nešioti ant nuogo kūno (sakau "beveik", nes pasitaiko ir ypač kandžios). Ir vis svajoju išmokti verpti, kad galėčiau pati sau siūlus pasigaminti.

    AtsakytiPanaikinti
  5. http://platki.org/pryazha-dlya-vyazaniya/pryazha-2

    AtsakytiPanaikinti