2011 m. rugpjūčio 22 d., pirmadienis

Antrasis kvėpavimas ar tiesiog "pabodo"?

Kai išsiuvinėjau savųjų trikampių kontūrus, atsirado savotiškas antrasis kvėpavimas. Per šią savaitę prie darbo pasėdėjau ne vieną ir ne du kartus, tad postūmis neblogai matosi. Tik vienas dalykas man neaiškus - ar siuvinėju todėl, kad norisi lipdyti ornamentą po ornamento, ar skubu, nes noriu pagaliau pabaigti šį siuvinėjimą ir imtis kito. Dėl atsakymo tikrai nesu tikra. Bet kuriuo atveju tai į gerą - siuvinėjimo varikliukas veikia. O šiuo metu jau štai kiek užpildyta:


Ryt parodysiu, kokius grožius gavau dovanų (vienas iš jų nuostabiai siuvinėtas, kitą pati turėsiu išsiuvinėti, o dar ir kitokių grožių yra).
Trečiadienį pamatysit, kaip atrodo naujausias "Inspirations" gyvai. Ech, mano išsvajotam mėlynajam žiedui reikia ir metalų, ir juostelių visokiausių. O aš tikėjausi, kad jį paprastais medvilniniais ar bent jau šilkiniais siūlais išsisiuvinėsiu.
O po to dar parodysiu su rankdarbiais susijusių vaizdų iš Saremo salos (kaip jie gėles siuvinėja... o kokiu smulkumu mezga...)
Per tą laiką turėčiau užbaigti dar vieną lininę testuojamą skarą (ją tikrai greitai išblokuosiu, nes reikės atsiskaityti).
O po to jau prašysiu bizūno, kad pagaliau pledo galus paslėpčiau. Jis gi jau ir nunertas, ir susiūtas, ir apnertas. Beliko galai.

4 komentarai:

  1. Tikėkimės... Nors nebūčiau tokia tikra. Labiausiai noriu greičiau užbaigti ir imtis kitų darbų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Va, dabar jau net ir tokiai neišsilavinusiai siuvinėjimo srity, kaip aš, darosi aišku, kad čia bus gražu :)
    Norim dar!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kantriai lauk pirmadienio ir eik daryti nėrinių. Aš šiuo metu testuoju eilinę skarą, bet progresas tikrai bus. O aš tavųjų progresų laukiu...

    AtsakytiPanaikinti