2011 m. rugpjūčio 27 d., šeštadienis

Servetėlės "kasdieninės"

Gražu man įvairūs nėriniai. Tačiau įvairios kiauraraščių servetėlės kasdienai lyg ir nelabai dera. Joms reikėtų porcelianinių puodelių, sidabrinių šaukštelių... O štai šios servetėlės sukurtos kasdienai, kai sodyboje po šaltibarščių lėkšte norisi kažką patiesti. Tiesa, šiuo metu jos dar tik 6 ir tos pačios tarsi iš dviejų komplektų. Bet jų tikrai bus daugiau. Tik gal dydžiai skirsis. Visos šios servetėlės buvo neriamos iš pradėtų darbų. Net nesivarginau ardyti. Tad darbai yra kiek mažesni negu neriami iš visiškai naujo siūlo (čia tokia lino savybė, kad jis naudojamas minkštėja, švelnėja, jo tikrai nereikia saugoti). Šių genialių savo paprastumu servetėlių schemą galima rasti štai čia. O aš joms jau sunaudojau 213 gramų lino. Ir sunaudosiu dar... Įtariu, kad vieną dieną galiu turėti nemenką įvairių spalvų komplektą, nebent kur nors užtiksiu dar ką nors genialiai paprasto.


P. S. Liūdnoji žinia, kad mano fotoaparatas grasina sugesti. Tikras galvosūkis, kaip jį įtikinti, kad elementai tikrai pakrauti... Gresia priverstinė tylos pertrauka, nes pinigų geram (na, tarkim, kad pusėtinam) šiuo metu neturiu, o už kokius 200 pirkti gaila.

5 komentarai:

  1. O gal problema kaip tik su elementais..? Pas mane buvo tas pats su pakraunamais.. 5 paveiksliukai ir miršta.. nusipirkau naujus pakraunamus elementus (Eneloop) ir pyškink nors 600 nuotraukų ir neužsimuša.. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Deja, ne elementai. Greičiau jau kontaktai. Būna, kad įdedu elementus, o rodo, kad jie tušti. Tada sukeičiu vietomis. O kartais pakanka tiesiog antrą kartą įjungti. Vienu žodžiu, fotoaparatui akivaizdžiai pabodo, kad aš jį peikiu, koks jis prastas. Bet brolis lyg ir žadėjo pasiteirauti apie gerą mažą fotoaparatą. Na, jeigu aš ne pati pirksiu, tai gal ir susitaikysiu su kišeniniu, nes vis pagalvoju, kad seniai tokio reikia; bet jeigu pati pirksiu, tai už tą pačią kainą didelį nusipirksiu, kitaip nesugebu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aaaa.. tada čia tikrai fotoaparatas užsispyrė.. :) reikia jį gal pagirti kokį kartą kitą, koks jis mielas ir patogus ir kaip jį myli, gal nebesiožiuos :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, aš taip su technika nesielgiu. Jam jau pranešta, kad jeigu nepasitaisys, artimiausiu metu planuojamas naujo pirkimas; bent jau šiuo metu padėjo, nesiožiuoja :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano fotikas elgėsi lygiai taip pat. Bet pakeitus akumuliatoriukus (pakraunamus elementus) vėl veikia puikiai. Siūlyčiau bent pabandyti, prieš perkant naują :)

    AtsakytiPanaikinti