2011 m. rugsėjo 14 d., trečiadienis

"Žiurkėniškumas" kitaip arba atsargos, kurių jau nebenorėčiau turėti

Kiekvieną dieną (arba beveik kiekvieną) į mano paštą ateina naujienlaiškiai iš įvairių rankdarbių parduotuvių, žurnalų leidyklų ir panašiai. Vienas iš jų - "Weaving Today" (tiesa, jo aš neužsiprenumeravau, įtariu, pradėjo siųsti kaip "priedą" prie kitų laiškų). Šiandienos laiške radau šaunų straipsnį apie rankdarbių atsargas (šiuo atveju tai buvo siūlai). Pačią šauniausią mintį noriu ir čia pacituoti: "the best thing about stash reduction is making room for new yarn!" Štai taip...

O čia dar viena nuoroda, po kurios ne tik paprasta mezgėja, bet ir, įtariu, ne viena siūlų parduotuvėlės savininkė pasijus turinti jų gerokai per mažai. Kaip jums patiktų štai tokios atsargos? O gal norite paskaityti pokalbį su šia Žiurkėne (o kaip kitaip ją pavadinti)?

Bet yra vienas geras dalykas: supratau, kad tokių atsargų aš tikrai nenoriu. Man ten jau visko per daug. Tad aš geriau toliau mažinsiu savo atsargas, kurių man pakaks ne vieneriems metams, bet kurias aš dar galiu aprėpti ir periodiškai išsitraukti visas į vieną kambarį ir peržiūrėti...

P.S. Nors vieną kitą kilogramą siūlų dar gal ir priimčiau dovanų, visgi siūlų turiu "nedaug" :D

1 komentaras:

  1. Sėdžiu, skaitau komentarus po tuo įrašu, kur anytos siūlų sandėliuką rodo, ir prunkščiu :D :D Kvatot negaliu, nes vaikai miega :D Oi, duokit, duokit man piliulių nuo godumo, tik kuo daugiau :D
    P.S. Graužiau nagus, kad nespėjau į tą Mezgimo Zoną užlėkt, kai praeitą savaitę buvau Vilniuj. Bet gal ir į gera... :)

    AtsakytiPanaikinti