2011 m. spalio 15 d., šeštadienis

Puošiu naujais žiedais

Toliau mano siuvinėjime valdo "karalienės" - karalienės dygsniu siuvinėtos gėlės. Štai ir dar viena. O kiek aš su ja prisikankinau. Vieną dygsnį išsiuvinėjau ne ten ir toliau pagal tai siuvinėjau. O po to teko ardyti. Na, paprastus kryžiukus ardyti daug lengviau. Šia juk reikia traukti smulkiuosius siūlus. O kai tai dar ir kreminė balta spalva ant beveik tokio paties atspalvio audinio, užduotis tampa dar sudėtingesnė.


O viso piešinio jau daugiau.


Kada nors tai bus labai gražus sampleris, kurį tikrai be eilės rėminsiu. Reikės tik pagalvoti, kur jį kabinti ir kas galėtų kabėti šalia. Kokia nors kryžiuku siuvinėta miniatiūra gal ir nelabai derės. Bet tai reiškia, kad reikės daugiau siuvinėti šilku. O tai juk taip smagu.

P.S. Natūralaus šilko nereikėtų maišyti su DMC "šilkiniu" siūlu. Buvo keista viename forume skaityti, kaip žmonės, sakydami, kad siuvinėjo šilku, rašė, kaip kankinosi, net specialiu vašku tepė. Galiausiai paaiškėjo, kad tas "šilkas" net prie šilko negulėjęs. Tada jau nusiraminau, nes vis galvojau, kad arba aš kažko nesuprantu apie tai, kas yra lengvas arba sunkus siuvinėjimas, arba aš mėgstu kankintis, tad man visai neatrodo sunku tai, kas kitiems sukelia tiek problemų. Na, sprendimas paprastas - natūralus šilkas. O tų DMC siūlų aš irgi kelių spalvų turiu, reikės kada pabandyti.

3 komentarai:

  1. Nepaprastai gražu! Su dideliu malonumu stebėsiu šį procesą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha, o kai klausiu, kas naujo, sakai "nieko" :D... labai graži ta tavo semplerio pradžia. O tikras šilkas ir Afrikoj šilkas, juo tikrai vienas malonumas siuvinėti

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tomule, smagu, kad patinka. Man irgi patinka jį siuvinėti :)

    Vaida, taigi tikrai "nieko". Kokia čia naujiena? Juk jau seniai siuvinėju. Ir turiu daugiau negu čia parodai. Tik labai smagu žvelgti į nuotraukas ir mintimis grįžti prie siuvinėjimo proceso.

    AtsakytiPanaikinti