2011 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Naujus siūlus irgi reikia sumegzti...

Šį pusmetį siūlų pirkau tikrai nedaug. Na, dar virš puskilogramio gavau. Dalis iš jų laukia gruodžio 1, kai baigsis žaidimas forume ir jų imsiuos. Bet kartais taip norisi išbandyti, o dar spalva miela, tad ir sumezgu. Taip buvo ir su šia nuostabia dangaus mėlynumo merino vilna (BC Garn Lucca; sumegzta 200 gramų, be jokių likučių). Tiesa, kai mezgiau šį kaklą, mane buvo sučiupęs virusas. Tad toks mezginys buvo tiesiog tobulas: sėdi, mezgi ir apie nieką negalvoji. Gi nieko neveikti labai sudėtinga...

Tiesa, šio kaklo dar nenešiojau, jis laukia šaltesnių orų. Tad ir fotografuoti ilgai neprisiruošiau. O kol išsitrauksiu žieminę striukę, dar gal ir kepurę naują reikėtų prie šio kaklo nusimegzti.

3 komentarai:

  1. labai graži spalva, atrodo toks mielas ir jaukus... pats geriausias draugas žiemą :)
    aš apie kaklą vis svajoju [jau gal metus], bet niekaip neprisiruošiu jo pradėt. gal šis mane įkvėps :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Agne, ačiū :) Man irgi ši spalva labai miela. Kadangi tik ją pamačiusi nenusipirkau, tai net atostogaudama ir išvažiavusi iš Vilniaus skambinau Sonatai, kad man ją paliktų, paslėptų iki pirmadienio :D
    Jolanta, šis kaklas - ilgas šalikas, perlenktas pusiau ir susiūtas. O dėvimas jis užmautas ant kaklo du kartus: užsidedu kaip karolius, persuku ir dedu dar kartą.

    AtsakytiPanaikinti