2011 m. gruodžio 31 d., šeštadienis

Statau namą

Deja, statau tik ant audinio... O visgi siuvinėtojos sako, kad kai kurie darbai turi magiškos galios. Anot naujojo folkloro, aguonas reikia siuvinėti, jeigu nori susilaukti kūdikio (tik vis dar neaišku, kas to kūdikio susilauks, jeigu aguonos bus siuvinėjamos kitam žmogui - tenka rizikuoti :D ). O štai jeigu namą siuvinėji, tai įsigysi namus. Paprastai aš prietarais netikiu, bet tokio mielo namuko, kurį išsisiuvinėjau, visai neatsisakyčiau.

Bet būtent tokio ir norėčiau: sodybos su avytėmis ir paukščiukais...

Su būreliu triušių...


Na, bet bent jau siuvinėtą turiu. Tai yra prancūziškas kūrinys, sukurtas Nathalie Cichon iš "Jardin Privé" ir pavadintas "Simple Life". Teoriškai viršuje turėjo būti užrašas "Home Sweet Home", o apačioje - "Simple Life". Bet kadangi nesugalvojau trumpų lietuviškų posakių, be to, nelabai jų ir norėjau, tai pati susidėliojau rožes ir triušiukus. Šiuo metu dar nerėminu šio siuvinėjimo. Turiu nusipirkusi dar porą šios kūrėjos schemų, tad rėminsiu jas visas kartu (beje, aš pirkau iš parduotuvės, kurios nuorodą įdėjau, ten labai greitai atsiunčia *.pdf'us, nereikia mokėti už siuntimą).

P. S. Tai dar ne paskutinis šiemet baigtas darbas, kurį rodau. Staltiesę irgi užbaigiau laiku. Tik dar neišploviau, nes dėl tam tikrų svarbių priežasčių jubiliejaus šventimas atidėtas. O aš taip skubėjau... Tačiau įsitikinau, kad net einant į darbą staltiesę įmanoma išsiuvinėti per 10 dienų. O visą laiką galvojau, kad tai neįmanoma

3 komentarai:

  1. Nuostabus namukas. Aš ir tokio noriu... :)
    Kadangi pirmąsyk girdžiu apie siuvinėtų norų išsipildymą, tai gal net vertėtų pabandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, man jis irgi patinka. O dabar tikrinsiu, ar šie modernių laikų prietarai veikia. Šį kartą kaip niekad norėčiau, kad išsipildytų :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. linkiu, kad išsipildytų :) o aš lauksiu žinių :) jei išsipildys ir aš siuvinėsiu :)

    AtsakytiPanaikinti