2012 m. sausio 27 d., penktadienis

Rankdarbiai kitaip

Jau ne pirmus metus darbe mūsų skyrius "leidžia" kalendorių. Pirmasis buvo pastatomas, o toliau - vieno lapo pakabinami. Tie vieno lapo mano namuose nugula nenaudojami. Na, nesugalvoju, kur pakabinti. O ir šiaip šiemetinis man nelabai patinka. Būtų buvusi mano valia, būčiau kitokį dariusi. Užtai mano kompiuteryje liko iliustracijos, kurias nusprendžiaau panaudoti dar vienam kalendoriui - sau ir dar kelioms dovanoms. Štai taip jisai atrodo (o aš galvoju, kad gal reikėtų dar vieną kitokį susimaketuoti, kad ir namuose ant stalo turėčiau ką pasistatyti - dar liko gražių iliustracijų).
Few years at work we are publishing calendars. The last two were with all twelve months in one page. But all the ilustrations were im my computer. So I made another for myself (and for few my friends). But this one now stands on my table at work. I think, I need one more calendar at home; these are not all nice pictures).

1 komentaras: