2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

Skaros, skaros, skaros...

Šios dienos įrašas - gerokai vėlyvas... Tiesiog anksčiau niekaip nepavyko. Užtat aš ir toliau testuoju skaras. Schemos dar nėra, bet sukurta pagal Makintošo paveikslus. Nuostabi rožė. Tikrai gerai apgalvota schema, prie kurios autorė Lucy gerokai pasėdėjo. Ne veltui ši skara jos autorei laimėjo prizą. Štai čia galite rasti originalų mezginį. O manoji - lininė (tradiciškai Biržų lino; nedidukė, prireikė tik 87 gramų siūlo). Pats tas megzti, kai pagaliau prasidėjo žiema. O koks malonumas fotografuoti, kai lauke gerokai virš -5... Nieko, išgyvensim. O kaip kitoms žiurkėnėms sekasi megzti? Kokie pasiekimai?

Today I was very busy, so my photos only now, in the late evening. One more shawl and one more test knit. Here is the original shawl. I like the pattern very much. This little shawl is knitted from linen. I think, it is the best yarn for the winter :D And it was quite cold while making photos - more than -5. But I like real winters - cold and full of snow. So now I am returning for my wool.



P.S. Informacija tiems, kam tai galėtų būti aktualu. Schema nesidalinsiu. Kai ji bus parengta, tada galėsite nusipirkti. Tad laiškų su prašymais galite nerašyti.

4 komentarai:

  1. aš kaip tikras žiurkėnas [o gal barsukas], ne tik kaupiu atsargas, bet ir kažkokiu žiemos snauduliu užsikrėtus :) Mano pasiekimai šią savaitę nekokie: siūlų nusipirkau, bet nieko nepabaigiau, tad mano atsargos tik didėja :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. dar apie skarą pamiršau parašyt :) labai įdomi, labai.o ta raudona spalva su sniegu labai dera...
    beje, ar radai ką toj parduotuvėj cup'e?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Graži skara. Aš sudorojau apie 200 gramų šią savaitę ir toliau dar doroju. Bet taipogi 500g pripildė aruodus.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, man irgi teks siūlų pirkti. Pritrūkau... Parduoda juos puskilogramiais (o man vieno gali ir nepakakti...). Tai pasipildys mano atsargos.
    O CUP'e nebuvau, neprisiruošiau. Bet man iš jų siūlų ir nereikia. Kai reikės kokių, tada eisiu ieškoti.

    AtsakytiPanaikinti