2012 m. vasario 9 d., ketvirtadienis

Suknelė damai

Ir mažoms panelės reikia puoštis. Belieka tikėtis, kad sutaptų mezgančios ir turėsiančios nešioti skoniai. Juk jos irgi turi charakterį. Įdomu, tokia patiks?
Dress for little lady. I hope, that she'll like the colours.


Little Sister's Dress: Garnstudio DROPS Baby Merino, Rosários 4 Merino Land, 106 gr.

P. S. Šią savaitę teko nusipirkti 150 gramų siūlų, kad galėčiau užbaigti pradėtus darbus. Bet teisinuosi tuo, kad Galvonaitė uždraudė per šalčius dietų laikytis...
P. S. This week I have bought 150 grams of wool. I needed it to finish my knittings.

10 komentarų:

  1. Violetinė ir žalia...kas gali būti gražiau... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu isitikinusi kad patiks! labai grazus derinys!!!super!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai graži suknytė! O pakaba, taip prie jos spalvų priderinta, specialiai jai pagaminta?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū už gražius žodžius. Man šis derinys irgi labai patiko, gerai, kad siūlai gulėjo greta, net galvoti nereikėjo, tik paimti...
    Sonata, šią pakabą gavau dovanų aš, tad ji tikrai nebus dovanojama su suknele. Bet kad tinka, tai tikrai...

    AtsakytiPanaikinti
  5. gražu :) aš irgi perku siūlus tik norėdama pridėti prie jau turimų konkrečiam mezginiui. įdomu ar tai nėra koks pasąmoningas problemos pateisinimas :)))) ?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš manau, kad šis dienoraštis ir Tamsa autorė, esanti labai stilinga, todėl apdovanoju stilingo blogo apdovanojimu.:} Daugiau informacijos gali rasti http://www.dreisena.blogspot.com/

    Nepakartojamos dienos. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Rasa, bent jau mano atveju tikrai taip nėra. Aš šiuo metu perku tik tuomet, kai darau dovaną ar šiaip kokį darbą, kuriam niekaip nepriderinu turimų atsargų. Šiaip stengiuosi nepirkti (ir visai nesunkiai tai sekasi).

    AtsakytiPanaikinti