2012 m. vasario 2 d., ketvirtadienis

Vien siūlų trūkumai

Šią savaitę man vis pritrūksta siūlų. Ir panašu, kad ir dar kartą pritrūks. Bet dabar jau keliausiu pirkti, nes reikės užbaigti dovanėlę. Tad parodyti nelabai ką turiu. Na, nebent... atiduotuves - virš kilogramo siūlų. Bandau dalyvauti ir aš. O gal pasiseks. Juk siūlų, net ir naikinant atsargas, niekuomet nebūna per daug. Be to, kaip nusprendėm su Rasa, kad ir kiek siūlų turėtum, visvien nebus iš ko megzti...
O kaip jums sekasi? Siūlų trūkumas netrukdo turimų mažinti?

This week few times I was short of yarns. It looks, that I need to buy some, that I could finish my projects. So I do not have what to show - everything is unfinished. But I have read about great give-away. I am trying my luck. New yarns would be great...

5 komentarai:

  1. Bet ir gudriai kai kurie laikosi dietos :) Aš atsimenu kartą irgi, kai nusibodo vis neišenkantis siūlai, paėmiau juos ir atidaviau :PD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tai žavu, kokius žmonės atiduoda. Tokiais mielai savo kolekciją papildyčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. mano dieta nelabai juda. siūlų pirkau, nes radau tinkamus megztinio rankovėms. tai jų tik padaugėjo, bet nė kiek nesumažėjo :( neturėjau šią savaitę laiko mezgimui. o kiek mezgiau, tiek ir išardžiau...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dieta puiki - pilnėju :) Nusipirkau 250g siūlų :) Bet šiek tiek ir sumezgiau. Gal kitą savaitę jau galėsiu sverti mezginį ir pasigirti kažkiek gramų sunaudojusi :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, aš šiandien irgi planuoju 50 gramų "prisiauginti". Bet, manau, girdėjote, kad siaučiant speigui dietų laikytis negalima :D

    AtsakytiPanaikinti