2012 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

Skara

Šiemet aš tikrai neplanuoju megzti 12 skarų. Pakaks pernykščių 11 (ir dar kelių papildomų). Tiesa, šiandien pristatysiu jau antrą (o dar vieną reikia prisiversti numegzti, kažkodėl ją palikau ir ji liūdi jau beveik metus). O šį - ir vėl testuota - Evening in the Garden shawl. Mezgiau iš ploniausios estiškos vilnos (Aade Lõng Artistic), kurios prireikė tik 80 gramų (640 metrų). Be abejo, pirkau "Mezgimo zonoje" (dar turiu dviejų spalvų šios ploniausios vilnos, tad viena tikriausiai virs šviesiai pilka skara, o kita... kas žino?). Šiuo metu šios schemos dar nėra. Bet čia galite rasti jos autorę.

I am not planing to knit 12 shawls this year. Last year's plant to knit 11 were successful. I think, that I have enough of them. But who knows. I have more Aade Lõng yarns (who look great as a shawl). This one - Evening in the Garden shawl - is from Aade Lõng Artistic (80 grams, 640 metres) from "Mezgimo zona". You can find this shawl's author here.



Ryt parodysiu, kiek "paaugo" mano megztinis.

Tomorrow I'll show, how my sweater "grows".

5 komentarai:

  1. labai graži skara ir siūlų spalvos man patinka

    AtsakytiPanaikinti
  2. Raportuoju: storėju. Į savo namus perkraustau močiutės palikimą - didelį kalną siūlų. Kol kas parsivežiau tik 7,93kg. Tai lašelis jūroje...
    Po truputėlį mezgu. Bet šį kartą mezginys nelimpa... Kažką kito jau seniai būčiau užbaigusi...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, man ji irgi labai graži. Kada nors megsiu tokią, tik dar didesnę.

    Audrone, sveikinu. Man šiandien pranešė, kad aš irgi gausiu dovanų siūlų, tik dar nežinau, kiek. O ryt Kaziukas... :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir vėl grožiai pasipylė :)) Nerealios tos pereinamu spalvu tavo skaros!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nuostabi skara! Vis neprisiruošiu aš iki tų skarų,bet visgi ta diena ne už kalnų...Bijau uždėti akis kokiai skarai nes n... pradėtų mezginių kurie mezgami šiuo metu:-)))

    AtsakytiPanaikinti