2012 m. rugsėjo 8 d., šeštadienis

Kišenė kitaip

Kažkurią dieną šią savaitę Beata priminė, kad aš jau daugiau kaip mėnesį nieko nerašiau... (įdomu, kiek laiko ji pati nieko nerašė...) Tad skubu pranešti, kad aš gyva. Atostogos, deja, pasibaigė. Tačiau kompiuteriui man vis dar gaila laiko. Tad naujų darbų yra, po truputį juos ir parodysiu. Tik teks apsišarvuoti kantrybe. O aš po truputį vėl priprasiu ne tik ką nors daryti, bet ir parašyti. Po savaitės kitos sugrįšiu prie dienotvarkės ir viskas vėl bus kaip buvę. 
Few days ago Beata reminded me, that I haven't written anything for about a month... (look at her blog, she is silent much more longer) So firstly I want to say, that I am still alive. But after these holidays I am doing many new things and I do not want to spend my time before a computer. I hope, that after some week or few I'll return to my daily life and shall show my new works.


Pirmasis darbas - dovana, skirta vienai vieno forumo dalyvei. Šis nedidelis rankinukas, kokius aš paprastai vadinu kišenėmis (į juos kaip tik telpa mobilus, piniginė ir raktai, dar ir koks darbuotojo pažymėjimas gali tilpti), siuvinėtas ant lietuviško natūralios spalvos lino melanžiniais DMC siūlais. Teoriškai čia adinukė. O praktiškai? Irgi adinukė, tik ne balta, o spalvota. Tikiuosi, kad gavėja naudoja šį rankinuką. O manęs laukia kitas, dar net nepradėtas siūti, nors išsiuvinėtas jau gal prieš porą mėnesių.
First of all I want to show this stitched bag-"pocket". It was a gift for a member of one stitchers' forum. Personally I like such bags very much. You can put the mostly important things there and nothing more. It was stitched on natural linen with DMC. The ornament is from my adinuke (Lithuanian whitework) collection. I hope, that the receiver uses this bag. And on my table is one more bag - stitched maybe two months ago, but still waiting to be sewn. 





7 komentarai:

  1. Ką aš pasakysiu - žalia spalva nepaleido manęs visą pavasarį ir vasarą. Dėkliukas, kišenė ar kažkas panašaus visada man labai patinka. Dailus darbelis! Tiesa, kažką rašei apie didį - na, pagal šalia esančias knygas jį nesunku nuspėti, o šiaip - man visada smagu, kai šalia parašomi išmatavimai..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Smagu, kad patiko. Tik dydžio, deja, ir pati nežinau - pasiuvau ir išsiunčiau dovanų. Tad dabar galėčiau nebent lentyną pamatuoti ir parašyti apytikslį dydį...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tavo sukurto grožio dydis tikrai labai nuspėjamas, nebent ateity gal pasinaudotum, jei manytum, kad tau pačiai naudinga. Man tikrai naudinga, nes esu linkusi pamiršti. Apskritai, tokie matematiniai dalykai yra labai toli nuo manęs ir yra atėję su laiku, bendraujant internete: kai suvokiau, jog dydis gali atrodyti visai kitoks, nei yra.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū :) Man jis ir pačiai labai mielas. Reikia dabar sau panašų pasisiūti. Kada nors...

    AtsakytiPanaikinti