2013 m. vasario 16 d., šeštadienis

Ką šiuo metu veikiau

Paskutiniu metu buvau labai užsiėmusi. Na, pirmiausiai vakarais laisvo laiko labai sumažėjo. Kaip aš juokauju, pirmadienį ryte kai išeinu į darbą, tai grįžtu tik penktadienį po jo. Kitomis dienomis vis kur nors einu: kursai, protmūšis, kiti kursai... Tad rankdarbiams ne tiek daug laiko telieka. Po truputį mezgu testuojamą šalį. Bet svarbiausias darbas buvo dovana dukterėčiai vienerių metukų proga. Jau seniai žinojau, kad tai turės būti lėlytė, siuvinėta ir siūta pagal "Inspirations" žurnalą. Susan O'Connor aprašymas puikus. Rezultatu esu labai labai patenkinta. Gavėjos tėveliams ji irgi patiko.



O siuvinėjimui naudoti 9 spalvų DMC siūlai, viskas siuvinėta vienu siūliuku. Suknelė siūta iš skiautininių medžiagų. Darbo čia tik atrodo nedaug. Per vakarą nepadarysi. Net ir savaitgalio labai ilgo reikėtų. Na, planuoju dar vieną siūti, tai tada paskaičiuosiu, kiek užtrunka tokią mažylę sukurti. Dar būtų neblogai sugalvoti, kam ji atiteks, kai pasiūsiu...








At the moment I am very busy:  three evenings I am going to some courses, one evening to quiz game. So I have some time for my other hobbies only at the weekend (if I do not prepare for courses). These days I was knitting a little (testing a shawl) and stitching, stitching and sewing. I was preparing a gift for my niece (it is her first birthday - very important occasion). I new, that the gift will be a doll from "Inspirations" by Susan O'Connor. It is great and I like the result very much.
I used 9 colours of DMC, everything was stitched with one strand. I has taken a lot of time to make it. One weekend would not be enough for it. But it was worth. Now I want to make one more doll. I liked it so much... But I also should find someone, whom I could make the doll.

5 komentarai:

  1. Lėlytė nuostabi! Akių žiburiukai ir lūpos mane suvis pakerėjo! Nežinau ką dar pridurt - lenkiuosi tavo talentui :)

    O mano sūnus taip pat yra protų mūšių fanas ir vienas aktyviausių jo dalyvių bei laimėtojų mūsų miestuky :) Mudu su vyru taip pat dalyvavom, dalyvaučiau ir dažniau, tik, kad ta sveikata taip sau...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Lėlė tiesiog tobulai fantastišką :)Sunku ką ir bepridurt...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gita, ačiū :) Tik čia ne tiek mano talentas, kiek Susan O'Connor. Man tereikėjo padaryti tai, ką ji liepia. Bet rezultatas džiugina ir man pačiai labai patinka. Net gaila, kad vos padariau ir teko padovanoti. Galėjo kokias porą dienų namie pastovėti...

    Beata, ačiū :) Gal siuvam tokią kartu? Aš antrą, o tu - pirmą...

    AtsakytiPanaikinti
  4. a beautiful doll , without hesitation I say you should make the next one for yourself,.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Margaret, thank you. I am not sure, if I want such doll for myself. Simply I made it and after some half an hour went to a birthday. If I had it finished ad home for two or three days, I would gladly given it without thinking about the other.

    AtsakytiPanaikinti