2013 m. rugsėjo 24 d., antradienis

Po atostogų (tęsinys)

Ten, kur aš buvau, net ir namuose siuvinėjimų buvo galima rasti. Net ir ne pačiose įprasčiausiose vietose. Vonios kambario langas...
 My days were full of embroideries. Here is a photo of my bathroom's window.



Santa Maria Novella

Vaizdai iš bazilikos muziejaus.
Some photos from the basilica's museum. 

1466 m. brigitiečių vienuolyno vienuolių siuvinėto altoriaus papuošimo fragmentas. Piešinio autorius - Paolo Schiavo.

Part of the altar frontal, made by the nuns of St. Bridget in 1466. Drawing by Paolo Schiavo.


Keli kadrai iš liturginių rūbų ekspozicijos (jų buvo tikrai daug daugiau). Kažkodėl nenusifotografavau ekspozicijos aprašymo. Gal ir nebuvo? Kažko aprašymų tame muziejuje man tikrai trūko. O gal buvau tokia nusivaikščiojusi, kad pamiršau?

Few photos from ecclesiastical cloths exposition. I haven't made photo of description. Maybe it hasn't been there?




7 komentarai:

  1. bet kaip fainai atrodo tas vonios langas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Agne, pritariu, atrodo šauniai (ten buvo ir dar vienas langas su siuvinėtomis užuolaidėlėmis, o siuvinėtos užuolaidos kabėjo ir kitur). Aš dabar labai noriu vonios su langu. Tik kur tokią gauti? Gi į kaimynų butą lango nekirsiu :D

      Panaikinti
  2. kokios gražios tos užuolaidos!! ir patys langai tokie gražūs - gal dėl užuolaidų :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne tik dėl užuolaidų langai gražūs - jie tikrai tokie :) Bet užuolaidos žavesio irgi prideda.

      Panaikinti
  3. Tas vonios langas tikrai kaip iš sapno...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O vonios su langu aš seniai noriu, bet va irgi nežinau kur kaimynus dėt :D Kažkada mintyse buvo planas chuliganas daryt vonią virtuvėje, bet kur tada virtuvę dėt? Nevalgius būti mano šeima atsisako :D

      Panaikinti
    2. Tikiu, kad šeimynai nebūtų patikę :D

      Panaikinti