2013 m. gruodžio 21 d., šeštadienis

Kalėdinė eglutė

Paskutinėmis dienomis vis internete pastebiu draugų nuotraukų, kur jie rodo, kaip pasipuošė savo kabinetus. Aš nelabai puošiausi: šią savaitę dar buvo kaip ir anksti (aš gi ne Maximoje dirbu), o kitą aš atostogausiu. Tai tik eglę pasistačiau. Turiu prisipažinti, kad ji šiemet jau trečias Kalėdas švęs, o aš tik vakar prisiruošiau nuotrauką padaryti...

This is my Christmas tree at work. All next week I'll spend at home, so I haven't done many decorations, but this tree is in its place. To tell the truth, it is its third Christmas, but I had no time to make photos till yesterday...




Tiesa, yra ir dar viena pusiau eglutė kabinete, pasipuošusi raudonais žaisliukais. Vasarą kelios augo mūsų darže, o žiemai vieną parsivežiau ir atsinešiau į darbą. Valgyti dar niekas nebandė, o aš net nežinau, ar ji valgoma, ar dekoratyvinė. Bet visiems kolegoms patinka.


I have another quasi Christmas tree at work, decorated with red toys. Last summer few were growing in our family's garden and I have taken one for winter to my work. Nobody has tried to eat fruits, but all like this plant.

4 komentarai:

  1. Labai originali eglutė. Žiūrėjau nosį prikišusi ir nusprendžiau- ji numegzta ar vąšeliu nunerta. O ta antroji manau valgoma. Bent vienąkart tai tikrai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Megzta jinai: kelios eilės geromis akimis, tada kelios išvirkščiomis. Ir taip ratu aukštyn. O apačia buvo nunerta žemais stulpeliais.
      O dėl antrosios valgymo: geraširdiškai laukiu, kol kas nors pabandys. Man juk negaila, daug turiu :D

      Panaikinti
  2. I do like your Xmas tree it is unusual and very pretty

    AtsakytiPanaikinti