2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Man tikrai viskas gerai

Paskambino šį pirmadienį mano mamai jos draugė, pasikalbėjo jos, o ji tarp kitko ir klausia, kas man atsitiko - gi tiek laiko nieko nerašiau. Išvadas padariau negreitai, tik šiandien. Bet pranešu, kad aš tikrai sveika gyva (na, beveik sveika, nes darbe šalta, tai gerklė kažkokias užuominas bando mėtyti, bet aš ne apie tai). Tiesiog darau darbą po darbo, tai laiko fotografuoti gaila. O kai kurie darbai net sugeba iškeliauti nenufotografuoti. Bet po Kalėdų pažadu taisytis. Visą Kalėdų savaitę atostogausiu, tai reikės darbų sutvarkyti. Na, gal dar ir anksčiau ką nors parodysiu. O šiandien - kalėdiniai bumbulai, sėkmingai iškeliavę iš namų prieš kokias porą savaičių, o gal ir seniau. Bet bent jau nufotografuoti (paskutinę minutę, greitai greitai...)


Last monday my mother's friend called her. After some talking, she asked, if something happened to me, I haven't written so long. So after nearly a week I have found some time to write and to say, that I am still alive, but all evenings are sacrificed for some works. I do not have time to make photos... But all the Christmas week I am not going to go to work, so I'll have some time for my works. At least for those, who stayed at home. Some of them came away before making photos. And these Christmas toys have their new owner. But I can ber glad, that I made few photos.

15 komentarų:

  1. Aš dabar juos mezgu, užsikrėčiau virusu taipogi :) O kur jie iškeliavo? ar negaila?! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O taip, čia kaip virusas - labai smagu juos megzti. Šį savaitgallį mokysiu savo mamą "bumbuliuoti". O atiduoti nebuvo gaila, nes buvo užsakymas. Tik dabar norisi dar sau kolekciją pasidaryti. Nors bijau, kad tam bus laiko jau tik po Kalėdų :D

      Panaikinti
    2. O kiek maždaug užtenka vienai eglei tų bumbulų?
      Jau irgi noriu greičiau apie juos įrašą padaryti :D Beje, man kilo toks klausimas, o tie Arno & Carlas gyvena kartu tam kaime ar čia tik jų studija?:))

      Panaikinti
    3. Turbūt priklauso nuo to, kokio dydžio ta tavo eglė. Jeigu mes puoštumėm tokiais bumbulais, bent 50 tikrai reikėtų. Tik jie nedera prie mūsų dar tarpukarį prisimenančių žaisliukų, tad šiuos bumbulus kur nors kitur pakabinu (jeigu turiu). O ant eglės kaba apnerti stikliniai.

      O kur šie autoriai gyvena, nežinau. Reikės paskaitinėti pirmadienį per pietus, pasidomėti (dabar einu siūti...)

      Panaikinti
    4. Oho kiek daug... Aš ketinu 15 primegzti, pagal tai tada ir eglę derinsiu :D Aha, pasiskaityk, nes aš nesupratau jie pora ar tik partneriai :))

      Panaikinti
    5. Mūsų eglė paprastai iki lubų būna, nes žaisliukų daug turim, kuriuos reikia sukabinti (būtent žaisliukų, o ne kokių bumbulų) :D
      O dėl jų santykių, jeigu gerai prisimenu, tai jie lyg ir pora. Bet manęs niekad tokie dalykai nedomina, tai ir nežinau. O bumbulus sukūrė labai šaunius.

      Panaikinti
    6. Įdomu, ar jie sukūrė? Nes, kai pradėjau domėtis, tai daug tų bumbulų schemų, panašių spalvų derinių, gal jie tik tai išpopuliarino su savo paveiksliukais?
      O jei pora tai super, gyvena gražiam namuke, laiko vištas, abu mezga, tiesiog idiliška šeima:))

      Panaikinti
    7. Pyp, šiandien jau kelintą kartą parašau atsakymą, tada tinklaraštis jį panaikina ir man tenka rašyti iš naujo.

      Dėl bumbulų nežinau, ar norvegai juos sugalvojo, ar tik išpopuliarino. O dėl kitų schemų: kai yra forma, ornamentus pakeisti labai lengva. Juk ir šiems bumbulams aš pati sudėliojau ornamentus. Bet ar galiu sakyti, kad juos sukūriau? Be to, kad ir kaip būtų, už bumbulus teks dėkoti jiems.
      Kitas pavyzdys - mūsų riešinės. Juk jeigu apie jas galvojam, pirmiausiai iškyla Juškienės vardas - jai turim būti dėkingos, kad supažindino su tuo, ką mūsų protėviai nešiojo, priminė, ką užmiršom.

      Panaikinti
    8. Aš irgi vakar daugkart kartojau komentarą... :D

      Panaikinti
  2. Agne, jau susiradau ir aš schemą ir įsirašiau į planus juos, bet tik kitų metų Kalėdų eglei. Užkrėtei :-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip man patinka virusus platinti (jeigu tai ne gripas). Širdis džiaugiasi, kai gražios ligos sklinda :D Numezgus nedaug, galima kokį langą papuošti (kad ir virtuvės). O ir megzti galima po Kalėdų - nusimezgei, pasikabinai, nusimezgei dar vieną ir vėl pakabinai... Tuomet rudenį reikės mažiau megzti.

      Panaikinti
  3. Labai faini bumbuliai.

    AtsakytiPanaikinti