2014 m. kovo 16 d., sekmadienis

Skiautiniai

Vakar šiek tiek pažaidžiau su skiautėmis ir užbaigiau dviejų pagalvių viršų. Žinoma, dar laukia dygsniavimai, pačių pagalvių pasiuvimas. Bet šitai bus galima atidėti ateičiai. Tikriausiai iškirpsiu apatinius sluoksnius, paruošiu dygsniavimui ir padėsiu. Kai norėsiu ką nors daryti, bet tingėsiu galvoti, ką, bus labai gerai išsiimti ir dygsniuoti klausantis kokios nors knygos.

Yesterday I was playing with my patchwork UFOs. And the result was quite good. I've done two blocks for pillows. Of course, till the absolute end there is enough of work. But this will be later. Now I want only to prepare them for quilting. Maybe one day I'll want to do something and shall not have any idea what to do. For such days these pillows will wait very much.

Bet man trūksta audinių. Mano atsargos yra gerokai per mažos. Ši medvilninė pagalvėlė, pasiūta iš kinietiškų atraižų, labai norėtų draugės. Visa laimė, kad žinau, kur yra (bent jau buvo) panašių audinių. Nedaug jų ten, bet pakaks. Man dar kokių poros spalvų reikėtų, o tiek tikrai rasiu (tikiuosi). Jeigu gausiu audinių, kitą savaitgalį antra pagalvė bus.

But my stash is too small. I want to make one more cotton pillow, similar to this one. But I do not have enough of materials. And I do not want to by them once more from Chine. But I know one shop, which has (had for sure, but I hope, that something is waiting for me) similar cottons. I need only some two colours. If I'll find, next weekend will be one more pillow block.


O ši lininė pagalvė nori ne tik draugės, bet dar ir lovatiesės. Žinoma, iš lino siūti nėra pats didžiausias malonumas. Tiksliau, siūti tai smagu, bet tiesias linijas išlaikyti... Teoriškai galėčiau liną paklijuoti, bet negi tuo užsiimsiu? Bus gerai ir taip. Sudygsniuosiu ir nesimatys. Tik antrai pagalvei atraižų jau per mažai turiu, tad teks keliauti į "Lino namus".

Sewing from linen is not the easiest task. But I like the result and want more works from it. And maybe even bigger ones. But my linen collection is also too poor for bigger projects. And that means that I have to buy more linens too...


Ei, man audinių trūksta, man jų labai trūksta. O ketinau bandyti bent mėnesį nepirkti, siūti iš to, ką turiu. Optimistė...

And I was planning to stop buying new stash . At least for a month. Optimist...

11 komentarų:

  1. Ei. Aš taip pat nusipirkau įvairių spalvų kratinį, bandysiu siūti pagalvę.

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kokį pirkai ir iš kur? Pakankamai audinių bus antrai pagalvei, kai nuspręsi, kad vienos per mažai? Nes man tai ir vienai pritrūko. Dabar antrą, kitokią iš tų rinkinių pradėjau siūti, bet ir vėl reikės galvoti, kaip išsisukti su turimais audiniais ir ką prie jų pridėti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš dabar gyvenu Italijoje ir nusipirkti audiniu nesunku. :-)

      Panaikinti
  3. man ta pirmoji, kaip pavasaris, smulkių gėlyčių pieva)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jeigu lauke nežydi, tada namuose žydės gėlės :) Nors, tiesą pasakius, pas mane nežydės. Kaip pagalvė ji man graži, bet namuose neįsivaizduoju. Audinių atsargas sunaudojau, pasiuvau viršų. Dabar beliko pasiūti pagalvę ir padovanoti.

      Panaikinti
  4. Jaučiu silpnybę lininiams skiautiniams, tai ta pagalvėlė man labai puiki atrodo. O kai susidygsniuoja tai tikrai linijos išsitiesina. Pas mane dygsniavimo laukia lininė lovatiesė, bet žiūriu, kad teks ją kuo standžiau dygsniuot raštais turbūt. Detalės stambios tai baisu, kad neišsikraipytų.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gražu ir smagu linas. Laukiu antradienio, kai eisiu tikrinti, ką gero sveriamo "Lino namuose" galima rasti. Atsargas reikia papildyti prieš didesnius darbus :)

      Panaikinti
  5. it is hard to resist buying fabric, the only way I resist is keeping away from the shops. Looks good the 2 projects you have made.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Thank you, Margaret. And yes, it is very difficult to stop buying. And if you do not go to shops, you can find e-shops... Life is really difficult :D

      Panaikinti
  6. Labai labai graži pirmoji pagalvėlė!

    AtsakytiPanaikinti